انحراف مفتضحانه فائزه هاشمی ریشه در فتنه دارد

امام جمعه موقت لنده به بروز برخی انحرافات در جامعه اشاره و یادآور شد: انحراف مفتضحانه فائزه هاشمی و دیدار با سران فرقه‌ ضاله بهائیت نشان و ریشه در فتنه دارد.
کد خبر: ۸۶۷۹۹۵۸
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵

حجت‌الاسلام سید محمود الهی‌نیا ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تبریک اعیاد شعبانیه و دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا از آغاز شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال راهی برای دلسرد کردن مردم از این نظام و انقلاب است.

امام جمعه موقت لنده تصریح کرد: تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان در طول بیش از 37 سال ملت ایران را چنان در برابر تهدید‌ها و تحریم‌ها مقاوم کرده که توانسته با اتکای به توان داخلی به رشد و پیشرفت قابل ملاحظه‌ای دست یابد.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از راه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور مصرف بهینه است که باید خانواده‌ها به آن توجه لازم کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لنده در ادامه به بحث فساد اقتصادی در کشور اشاره کرد و گفت: در هفته‌های اخیر فیش‌های حقوقی برخی مدیران در رسانه‌ها منتشر شد و اخباری در خصوص وام‌های چند صد میلیون تومانی انتشار یافت که نگرانی و گلایه‌های مردم را به همراه داشت.

وی یادآور شد: این موضوع در حالی اتفاق افتاده که شاید زوج‌های جوانی باشند که سال‌ها از ازدواج‌ها آنها گذشته اما نتوانسته‌اند تسهیلات ازدواج خود را که کمتر از 5 میلیون‌ تومان است دریافت کنند.

الهی‌نیا افزود: یکی از وعده‌های انقلاب به مردم رفع بی‌عدالتی و جلوگیری از فساد در سطوح مختلف بود اما در چند سال اخیر فساد اقتصادی کام ملت را تلخ کرده و اجازه اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبری را نداده است.

وی در ادامه به سالروز میلاد صاحب‌الزمان (عج) اشاره و خاطرنشان کرد: همه ما باید مقدمات ظهور حضرت حجت‌ (عج) را فراهم سازیم و با وظیفه‌شناسی و عمل به وظایف در این مسیر حرکت کنیم.

مسؤول تبلیغات اسلامی شهرستان لنده تبیین کرد: انقلاب اسلامی و حاکم کردن عدالت از مهم‌ترین اقداماتی است که برای استقرار حکومت امام زمان (عج) صورت گرفته است.

الهی‌نیا در ادامه به روز سربازان گمنام امام زمان (عج) اشاره و گفت: امنیت و آسایش ایران اسلامی مرهون تلاش شبانه‌روزی و از خودگذشتگی فرزندان دلاور این سرزمین و سربازان گمنامی است که شبانه‌روز در حال تلاش و کوشش برای حفاظت و حراست از مرز‌های زمینی و اعتقادی این ملت هستند.

وی سوم خرداد را فتح‌الفتوح خواند و افزود: سوم خرداد روز مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر جهان کفر است که تنها با اتکای به خداوند متعال و استمداد از اهل‌بیت (ع) به پیروزی مبدل شد.

امام جمعه موقت لنده به روز دزفول اشاره و گفت: این روز، روز پایداری و استقامت مرزنشینان ایران اسلامی است که با ایثار و گذشت توانستند در مقابل دشمنان ایستادگی کنند و اجازه تجاوز و تعرض به خاک خود را به دشمنان ندهند.

الهی‌نیا همچنین به بروز برخی انحرافات در جامعه اشاره و یادآور شد: انحراف مفتضحانه فائزه هاشمی و دیدار با سران فرقه‌ ضاله بهائیت نشان و ریشه در فتنه دارد.

وی افزود: ملت ایران این اقدام وقیحانه را از هر کسی در هر جایگاه و منصبی هم که باشد محکوم می‌کند.

امام جمعه موقت لنده تصریح کرد: حقوق بشر مطرح‌شده در خصوص این دیدار ادعای بیش نیست و همه ملت ایران با هوشیاری هر چه تمام‌تر خواستار محکومیت و این اقدام هستند.

ارسال نظرات