اقتصاد مقاومتی نسخه همه مشکلات اقتصادی کشور است

امام جمعه مرکز استان اقتصاد مقاومتی را نسخه همه مشکلات اقتصادی دانست و گفت: البته باید این نوع اقتصاد را در عمل به مرحله اجرا درآورد و دیگر موقع شعار دادن نیست.
کد خبر: ۸۶۷۹۹۶۶
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۸

آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک فرار رسیدن نیمه شعبان این روز را متعلق به همه مستضعفان عالم دانست.

امام جمعه مرکز استان گفت: این روز یکی از مهم‌ترین روزهای تاریخ است که باید به بهترین نحو این روز از سوی مردم و مسؤولان جشن گرفته شود.

وی با تبریک این روز به همه اقشار به خصوص سربازان گمنام امام زمان(عج) نیز این روز‌های فرخنده را تبریک گفت و افزود: امنیتی که در آن به سر می‌بریم مرهون فداکاری‌های سربازان مخلصی است که در داخل و خارج خود را فدای امنیت ما می‌کنند.

آیت‌الله حسینی در بخش دیگری از اظهارات خود به سالروز محاصره اقتصادی جمهوری اسلامی از سوی آمریکا اشاره کرد و گفت: این دشمن قداره‌بند از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون برای مردم و اسلام و انقلاب و این کشور نقشه کشیده اما هر بار با شکست مواجه شده است.

امام جمعه مرکز استان گفت: تحریم و محاصره اقتصادی را از همان ابتدای شکل‌گیری انقلاب وضع کردند و تحریم‌ها مربوط به امروز و دیروز نیست بلکه از لحظه آغاز جمهوری اسلامی تحریم‌ها وجود داشته است.

وی با تأکید بر این که نباید به برجام دلخوش بود تصریح کرد: معلوم نیست که عدولت جدید آمریکا به برجام عمل کند هر چند که تاکنون هم دولت فعلی آن‌ها به تعهدات خود عمل نکرده است.

وی، اقتصاد مقاومتی را نسخه همه مشکلات اقتصادی دانست و گفت: البته باید این نوع اقتصاد را در عمل به مرحله اجرا درآورد و دیگر موقع شعار دادن نیست.

امام جمعه یاسوج در ادامه با گرامی‌داشت یوم‌الله سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: این روز یکی از روزهای تاریخی در کارنامه ملت ایران است که توانستند بر دشمنی که از سوی همه مستکبران عالم مجهز شده بود غلبه کنند.

ارسال نظرات