مسئول بسیج دانشجویی لرستان:

رسالت امروز دانشجویان جهادی مقابله با نفوذ در جامعه است

مسئول بسیج دانشجویی لرستان گفت: امروز رسالت دانشجویان جهادی این است که با جهاد خود از نفوذ بزرگی که در حال اتفاق است، جلوگیری کنند.
کد خبر: ۸۶۸۰۰۰۲
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد برامکی مسئول بسیج دانشجویی لرستان، امروز در همایش "رسم هجرت" که در خرم آباد برگزار شد، با اشاره به مسئله نفوذ،گفت: تهی شدن جامعه از مدیران اسلامی و جهادی و با اخلاص و نبود افرادی که خودسازی کرده باشند، جامعه را با مشکل مواجه می کند و اولین نفوذی که صورت می گیرد در باورها و اعتقادات مردم است.

وی با اشاره به اینکه به تعبیر امام علی(ع) نفوذ به مثابه حکت مورچه ای در دل شب تاریک بر روی یک سنگ سیاه است، افزود: نفوذ قطعا در باورها، فرهنگ و عقل انسان صورت می گیرد و چنانچه در باورهای ما نفوذ راه پیدا کرد حتما باعث تغییر می شود و شالوده را از هم می پاشد.

مسئول بسیج دانشجویی لرستان با بیان اینکه نفوذ گاهی اوقات یک ضرر غیر قابل جبران را به بار می آورد، تصریح کرد: وقتی نفوذ در فرهنگ صورت بگیرد غیر قابل جبران است.

برامکی ادامه داد: کار بزرگ ما این است که با این جهاد خود از نفوذ بزرگی که دارد اتفاق می افتد جلوگیری کنیم و این جریان بسیار سهمگینی است.

وی با تاکید بر اینکه جمع حزب اللهی، انقلابی و جوان و تاثیرگذار نباید نسبت به سرنوشتجامعه اسلامی بی تفاوت باشند، گفت: بی تفاوتی نسبت به جامعه اسلامی، نفوذی است که امروز متوجه جمع حزب اللهی و انقلابی و تاثرگذار کشور هست.

مسئول بسیج دانشجویی لرستان با بیان اینکه مبارزه با نفس و خودسازی جهاد اکبر است، اظهار کرد: چنانچه کارهای جهادی در مناطق محروم با هدف خودسازی نباشد، ارزشی نخواهد داشت و قطعا تاثیرگذار نخواهد بود.

برامکی افزود: آنچه که امروز امام جامعه به دنبال آن است، در بعد اول ایجاد تاثیر پذیری در خود ما و بعد تاثیر گذاری است.

برامکی با تاکید بر اینکه باید رشد و بالندگی را در جامعه داشته باشیم، اظهار کرد: امروز در حقیقت مدافعان حرم در جهاد اکبر که همان مبارزه با نفس است تلاش می کنند و دانشجویان جهادی باید نسبت به این مسئله توجه و اهتمام داشته باشند.

خبر آزاد
ارسال نظرات