همایش تجلیل از ۳۱۳ جوان نخبه لرستانی برگزار شد

همایش تجلیل از ۳۱۳ جوان نخبه استان لرستان به مناسب هفته جوان در خرم‌آباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۸۰۰۱۳
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، همایش تجلیل از 313 جوان نخبه استان لرستان عصر امروز با حضور جمعی از مسئولان استان در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی استان لرستان برگزار شد.

علی یاور عزیزپور مدیرکل ورزش و جونان استان لرستان در این مراسم اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی که در سطح استان و در حوزه‌های مختلف غیرورزشی متولی امور جونان هستند پس از بررسی، جوانانی را که موفقیت‌هایی کسب کرده و حائز رتبه برتر شدند به اداره کل ورزش و جوانان معرفی کردند.

وی افزود: برگزیدگان حوزه ورزشی نیز با مکانیزم های مختلفی گزینش شدند و براثر عملکردی که در حوزه ورزش به اداره کل ورزش و جوانان لرستان و در سایر حوزه‌ها دستگاه‌های مختلف اجرایی ارائه شد، امروز این جوانان نخبه مورد تشویق قرار گرفتند.

مدیرکل ورزش و جونان استان لرستان با اشاره به اینکه همایش تجلیل از جوانان نخبه لرستانی پس از گذشت چندین سال در استان برگزار می‌شود عنوان کرد: ارزیابی هیئت‌های مختلف ورزشی برحسب عملکردشان بود که در این راستا هیئت‌های مختلفی که از هیئت یک تا 46 رتبه‌های عملکردی آن‌ها مشخص است، بر اساس درجه‌بندی‌های مختلف مورد تشویق قرار گرفتند.

وی بیان کرد: این همایش به دلیل متبرک بودن و خوش یومنی عدد 313 نام‌گذاری شده اما بیش از این تعداد جوان نخبه مورد تشویق و تقدیر قرار می‌گیرد.


ارسال نظرات