خطیب نماز جمعه هرات؛

برگزاری کنسرت های زنجیره ای در استان نمک زدن بر قلب امام زمان (عج) است

خطیب نماز جمعه هرات با انتقاد از برگزاری جشن ها و کنسرت در سطح استان یزد به بهانه نیمه شعبان افزود: برگزاری کنسرت و جشن های که به دور از شئونات اسلامی است نمک زدن بر قلب مجروح امام زمان (عج) است
کد خبر: ۸۶۸۰۰۲۸
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خاتم؛ خطیب نماز جمعه این هفته هرات در خطبه های خود نمازگزاران را به رعایت تقوا الهی سفارش کرد.

«حجت الاسلام جعفری » با اشاره به سوره مبارکه آل عمران اظهار داشت: بر طبق این آیه خداوند از کسانیکه که ایمان آورده اند میخواهد که در برابر سختی ها و مشکلات استقامت و بردباری داشته باشند تا در جرگه پرهیزگاران قرار گیرند.

جعفری در ادامه با تبریک نیمه شعبان و ولادت حضرت صاحب الزمان (عج) به وظایف امت اسلامی در زمان غیبت آن حضرت پرداخت.

وی گفت: شرط قبول اعمال بندگان وجود شناخت امام عصر (عج) است.

خطیب نماز جمعه هرات با انتقاد از برگزاری جشن ها و کنسرت در سطح استان یزد به بهانه نیمه شعبان افزود: برگزاری کنسرت و جشن های که به دور از شئونات اسلامی است نمک زدن بر قلب مجروح امام زمان (عج) است.

حجت الاسلام جعفری خاطر نشان کرد: باید از برگزاری کنسرت های زنجیری که در راستای هنجار شکنی جامعه شکل میگیرد جلوگیری شود.

وی خود سازی،تقوا ، پرهیزگاری، آمادگی برای ظهور و ساختن جامعه از لحاظ اجتماعی و اقتصادی را از جمله وظایف منتظران حضرت عصر (عج)

جعفری به یکم خرداد ماه آغاز محاصره اقتصادی آمریکا بر علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره و اظهار داشت: آمریکا از همان ابتدای تشکیل جمهوری اسلامی با ملت و دولت ایران مخالف بود و هدف از برقراری تحریم را یکی از اهداف براندازی نظام عنوان کرد است. حال اگر امروز پیش قدم برای رفع تحریم ها شده است، این است که تا کنون به هدف خود که همون تسلیم شدن ایران در برابر خواسته هایش است نرسیده است.

وی با تبریک ایاد شعبانیه و نیمه شعبان از این روز به عنوان روز مستضفین و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) نام برد.

جعفری در ادامه با بیان اینکه امروز امنیت ایران اسلامی به برکت وجود سربازان گمنام امام زمان (عج) است افزود: جمهوری اسلامی ایران امنیت و آرامش خود را مدیون گوش های شنوا و چشمهای بینای سربازان جان بر کفا امام عصر (عج ) است.

امام جمعه هرات با تبریک سوم خرداد روز آزادی سازی خرمشهر این روز را به تمام خاواده های شهدا و جانبازان شهرستان تبریک گفت.

حجت الاسلام جعفری در ادامه با انتقاد از بعضی از هنجارشکنی های صورت گرفته در کشور به دیدار فائزه هاشمی با عضو فرقه بهائیت اشاره و اظهار داشت: این فر د یا برای شهرت دست به چنین کاری زده است و یا برای خدمتگزاری به دشمن و ما امیدواریم که وی از سر شهرت و پیدا کردن نام نشان دست به چنین کاری زده باشد.

جعفری افزود: وی هدف از دیدارخود را حمایت از حقوق بشر عنوان میکند، لازم است اینجا بیان کنم که اولا شما جایگاهی در ایران ندارید که بخواهید به این قصد با کسی دیدار و از کسی دلجویی کنید. دوما اگر کسی مخاف نظام کاری کند بر طبق قانون باید به زندان برود هرچند او بهایی باشد.

وی گفت: هر کس که از خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران رد شود باید محاکمه ،زندان و حتی اعدام شود و از این لحاظ محدویتی برای هیچ اقلیتی قائل نیستیم.

حجت الاسلام جعفری در پایان گفت: این دیدارها و هنجار شکنی ها چیزی جز بی آبروی برای وابستگان این فرد ندارد.


ارسال نظرات