خبرهای داغ:
با حضور ۶۰ تیرانداز؛

مسابقات استانی تیراندازی آزاد در خوزستان برگزار شد

مسابقات استانی تیراندازی آزاد در خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۸۰۰۵۲
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۶
به گزارش خبرنگار بسیج، سید سالار محمدنیا رئیس هیئت تیراندازی خوزستان ظهر امروز جمعه در حاشیه این مسابقات در سالن تیراندازی مجموعه ورزشی قدس اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این اولین مسابقه رسمی تیراندازی خوزستان در سال جاری است و حدود ۶۰ تیرانداز از پنج شهرستان شرکت کرده اند.

وی افزود: این مسابقات طبق آخرین قوانین فدراسیون تیراندازی برگزار می شود. یکی از اهداف این مسابقات محک زدن ورزشکاران است و یکی دیگر هم شناسایی تیراندازان نخبه و خوب استان برای شرکت در مسابقات کشوری است.

رئیس هیئت تیراندازی خوزستان تصریح کرد: تیراندازان نخبه و خوب این مسابقات را به قهرمانی کشور و لیگ های دسته یک و برتر کشوری معرفی کرده و در صورت علاقمندی آنها را به عضویت تیم های استانی در می آوریم.

محمدنیا بیان کرد: در بخش مردان رشته تفنگ بادی به رضا نصرتی، محسن مرتضوی و محمدرضا حبیب خدایی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

وی ادامه داد: در رشته تپانچه بادی مردان نیز وحید گلخندان مقام اول، سید فرهاد فخرایی مقام دوم و رضا کریمیان مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

رئیس هیئت تیراندازی خوزستان یادآور شد: در بخش بانوان رشته تفنگ بادی نیز فروغ هدایت، اعظم عیسوند و زهرا جمشیدی به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

محمدنیا اضافه کرد: در رشته تپانچه‌بادی بانوان نیز پروانه کرملا مقام اول، مریم طهرانی مقام دوم و مریم هرمزی مقام سوم را کسب کردند.

وی همچنین به رقابت بین خبرنگاران نیز اشاره کرد و گفت: پگاه کوه گیوی از پایگاه خبری خوزنا، کوثر کریمی از خبرگزاری مهر و علی نیسی از صدا و سیما به ترتیب مقام اول تا سوم را از بین خبرنگاران حاضر در این مسابقات به خود اختصاص دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها