امام جمعه اصلاندوز:

شهرداری به وضعیت نامطلوب خیابانها رسیدگی کند

وضعیت آسفالت خیابان‌ها و معابر شهر اصلاندوز بسیار نامطلوب است که شهرداری باید اقدامات فوری را انجام دهد.
کد خبر: ۸۶۸۰۰۶۱
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، حجت الاسلام "عظیم اسدزاده" در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز از وضعیت نابسامان و چاله چوله های سطح شهر گلایه کرد و از شهرداری و شورای شهر خواست هر چه سریعتر نسبت به رفع این معضل خیابانی که باعث نارضایتی مردم نیز شده است اقدامات موثر و عملی کنند.

وی همچنین به بارش باران و تگرگ شدید و بی سابقه در بامداد امروز اصلاندوز اشاره کرد و افزود:این بارش خسارات زیادی به باغات میوه و برخی از محصولات کشاورزی به بار آورد که امید است مسئولان برای جبران خسارات تدابیری بیاندیشند.

امام جمعه اصلاندوز به شیوع تب برفکی و تلف شدن چندین راس گاو و گوسفند در روزهای اخیر اشاره کرد و گفت:این بیماری موجی از نگرانی در بین مردم منطقه و دامداران عشایر ایجاد کرد که ای کاش مسئولان پیش از این وقوع این بیماری را پیشگیری می کردند تا مردم به مشکلات مالی گرفتار نمی شدند.

حجت الاسلام اسدزاده به دیدار طلاب و علمای تهران با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت:حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار «هدایت فکری و دینی»، «هدایت سیاسی و بصیرت افزایی» و «راهنمایی و حضور در عرصه خدمات اجتماعی» را سه وظیفه عمده روحانیت برشمردند و تأکید کردند: طلاب باید با کسب صلاحیتها و آگاهیهای لازم، در دنیای متفاوت امروز خود را برای ایفای مسئولیتهای تعیین کننده در جامعه آماده کنند.

وی همچنین به بیانات مهم مقام معظم رهبری در جمع شرکت کنندگان در مسابقات بین المللی قران کریم اشاره کرد و گفت:معظم له در این دیدار فرمودند:ایمان و پایداری ملت ایران و ایستادگی آنان در مقابل زیاده خواهی های آمریکا عامل اصلی اقتدار جمهوری اسلامی است.

خطیب جمعه اصلاندوز در ادامه با اشاره به سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت و پیروزی گفت: انقلاب نوپای اسلامی ایران از همان اوایل شکل‌گیری مورد هجمه سنگین دشمنان نظام قرار گرفت.

وی افزود: جنگ هشت ساله بر ایران اسلامی تحمیل شد اما به برکت ایثار،شهامت و شجاعت رزمندگان ما قدرت دشمن در هم شکست.

امام جمعه اصلاندوز با تبریک میلاد امام عصر(عج) به عملیات سربازان گمنام امام زمان در دفاع از مملکت اشاره کرد و گفت: امنیت مملکت ما حاصل تلاش سربازان گمنام امام زمان است که با قدرت هر چه تمام‌تر از کیان نظام اسلامی و انقلاب دفاع می‌کنند.

حجت الاسلام اسدزاده به آثار و علایم ظهور امام زمان (عج)اشاره کرد و گفت:نزول برکات آسمانی،رفاه و آسایش همگان،از بین رفتن ایجاد مزاحمت ها و پرده های ظلمت و ایجاد برادری و مساوات از جمله آثار ظهور حضرت امام زمان(عج) است.

وی خودسازی فردی،جامعه سازی و پایداری در برابر رهبری های فاسد را از آثار انتظار عنوان کردو گفت:باید بکوشیم جشن های بزرگ نیمه شعبان و میلاد امام زمان (عج) را با حضور پرشکوه اقشار مختلف مردم ولایتمدار اصلاندوز برگزار کنیم.

ارسال نظرات