خبرهای داغ:
معاون فرماندار شادگان خبر داد

قطع سهمیه آرد 2 نانوایی متخلف در شادگان

قطع سهمیه آرد 2 نانوایی متخلف در شادگان معاون فرماندار شادگان از قطع سهمیه آرد دو واحد نانوایی متخلف در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۰۰۶۲
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۴

نعمت‌الله آلبوغبیش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در شادگان اظهار کرد: سهمیه آرد این دو باب نانوایی به دلیل تعطیلی مکرر خودسرانه و عدم رعایت ساعات پخت تعیین شده، با نظر قاطع تمام اعضای شورای آرد و نان شهرستان، فعلاً برای مدت یک‌ماه قطع شده است.

وی افزود: برقراری مجدد سهمیه آرد این دو باب نانوایی پس از گذشت یک‌ماه منوط به موافقت اعضای شورای آرد و نان و اخذ تعهد ثبتی مبنی بر عدم تکرار تخلف خواهد بود و در صورت تکرار تخلف پروانه کسب نانوایی متخلف به‌طور دائم لغو و ابطال خواهد شد.

آلبوغبیش تصریح کرد: با توجه به اینکه این دو باب نانوایی در روستا واقع شده‌اند سهمیه آرد آنها به سهمیه پخت خانگی همان روستا اضافه خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به ضرورت افزایش کیفیت پخت نان و رعایت امور بهداشتی و ساعات پخت، به ویژه در فصل تابستان و با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، علاوه بر بازرسان قبلی یک نفر بازرس ویژه از طرف فرمانداری تعیین و مکلف شده روزانه از نانوایان سطح شهر و روستاها بازرسی و هرگونه موارد تخلف مشاهده شده را به فرمانداری گزارش کند.

معاون فرماندار شادگان گفت: بخشداران و دهیاران نیز مکلف شدند نانوایان و عاملان توزیع آرد پخت خانگی روستاها را بطور مستمر نظارت و کنترل کنند، قطعاً در صورت مشاهده تخلف با متخلفان احتمالی برخورد خواهد شد.

وی یادآور شد: ساعات پخت نانوایان در ماه مبارک رمضان تغییر کرده و در دو نوبت صبح‌ها از ساعت 6 الی 9 و بعد از ظهرها از ساعت 16 الی 20 تعیین شده است. 

آلبوغبیش در پایان به نامطلوب بودن کیفیت آرد بعضی از محموله‌های کارخانجات اشاره کرد و افزود: در صورت مشاهده مجدد اینگونه موارد و تأیید نامناسب بودن کیفیت توسط بهداشت و مسؤولان ذی‌ربط، مراتب به منظور برخورد لازم با کارخانجات مورد نظر به اداره تعزیرات حکومتی منعکس خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها