خبرهای داغ:
امام جمعه موقت خرمشهر:

کار فائزه خلاف شرع و دادن بهانه به دست دشمن بود/ بعضی‌ها در داخل به‌دنبال خواسته‌های کدخدا هستند

امام جمعه موقت خرمشهر گفت: دشمن از رفتار فائزه هاشمی حمایت کرد و در واقع کار او خلاف شرع و دادن بهانه به دست دشمن بود.
کد خبر: ۸۶۸۰۰۶۳
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خرمشهر، حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور در خطبه‌های این هفته با تبریک سالروز آزاد‌سازی خرمشهر اظهار کرد: خرمشهر در یک جنگ نابرابر و با دشمن تا بن دندان مسلح، با حماسه و دلاوری رزمندگان تمام معادلات را بر هم زد.

وی عنوان کرد: از نظر بعضی افراد سیاسی فتح و پیروزی خرمشهر، نقطه عطف، حماسه و تثبیت انقلاب اسلامی است، یعنی به‌واسطه رشادت و رادمردی‌ها در فتح خرمشهر قهرمان، انقلاب اسلامی ما تثبیت شد.

امام جمعه موقت خرمشهر گفت: این جنگ با حمایت شرق و غرب از نظر مالی، نظامی و... از رژیم بعث و صدام بود، اما رزمندگان ما بدون حداقل امکانات فتح‌الفتوحی به وجود آوردند و دشمن را شکست دادند.

وی نصرت الهی و امداد غیبی را عامل پیروزی دانست و عنوان کرد: ایمان، توکل، توسل به خاندان اهل بیت، از خود گذشتگی، شهادت‌طلبی، اتکا به جوانان و نیروی داخلی باعث تحمیل شدن شکست خفت‌بار به دشمنان شد.

عادل‌پور بیان کرد: مثلت عبری، غربی و عربی از گذشته به فکر براندازی انقلاب ما بود و با تمام حمایت‌های خود به‌دنبال این بود، اما با وجود اینکه فقط حداقل امکانات در دست ما بود، با توکل و توسل استکبار را شکست دادیم.

وی متذکر شد: مساله هسته‌ای برای دشمن بهانه است، آنها به‌دنبال براندازی نظام و فکر اسلامی در منطقه هستند که به تعبیر مقام معظم رهبری، آمریکا شیطان بزرگ و طاغوت اعظم است.

امام جمعه موقت خرمشهر تصریح کرد: بعضی در داخل به‌دنبال تضعیف فرمول اعتماد به داخل و به‌دنبال خواسته‌های کدخدا هستند و فکر می‌کنند رونق فقط در دستان آمریکا است.

وی در رابطه با مشکلات خرمشهر گفت: مسائل عمرانی و اشتغال مهم‌ترین مشکلات این شهر است که تمام مسئولان باید به این توجه کنند و دست در دست هم برای حل آن اقدام کنند.

عادل‌پور متذکر شد: بهائیت نه دین و نه مکتب است، بلکه فرقه ضاله‌ای است که برای مبارزه با اسلام طراحی شده است و به اعتقاد مراجع عظام تقلید مرتد به‌ حساب می‌آید.

امام جمعه موقت خرمشهر در رابطه با دیدار فائزه هاشمی با بهائیان تصریح کرد: دشمن از این دیدار و رفتار خوشحال شد و حمایت کرد، کار فائزه خلاف شرع و دادن بهانه به دست دشمن بود.

وی بیان کرد: مسئولان اطلاعاتی و قوه قضائیه باید اقدام کنند و با کسانی که دین را برای معامله‌های سیاسی بازیچه خود می‌کنند، برخورد کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها