جانشین سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز:

ایران خط قرمز آمریکا می باشد

ایران همواره خط قرمز آمریکا می باشد و با پیروزی انقلاب اسلامی و با رهنمودهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری، منافع و دسترسی های این کشور در منطقه به خطر افتاده است.
کد خبر: ۸۶۸۰۱۰۳
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، سردار سید یوسف مولایی در اولین همایش تجلیل از مدافعان حرم خلخال، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافعان حرم که در سالن دانشگاه پیام نور این شهر با حضور مردم ولایت مدار و عاشقان اهل بیت برگزار شد اظهار داشت: گروههای کوچک تکفیری برای برهم زدن تحولات منطقه توسط آمریکا پایه ریزی شده و این گروهها در مقابل مقاومت نیروهای حزب الهی روز به روز در حال نابودی هستند و در حال حاضر در ناامنی منطقه نقش بازیگر را بازی می کنند.

وی تصریح کرد: بازیگران سیاه نمای افکار پلید آمریکا، برای ایجاد بحران، ناامنی و توطئه شکل گرفته اند و در طول 5 سال از شکل گیری آنان می گذرد و حدود 6 میلیون نفر از جمعیت مسلمان و بی گناه را تا به امروز به قتل رسانده و موجب ناامنی منطقه را فراهم کرده اند.

جانشین سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز افزود: ایران همواره خط قرمز آمریکا می باشد و با پیروزی انقلاب اسلامی و با رهنمودهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری، منافع و دسترسی های این کشور در منطقه به خطر افتاده است و هرگز نمی تواند به منافع خود در منطقه دست یابد و این یک داستان تخیلی برای آمریکا می باشد.

مولایی بیان داشت: آمریکا از زمان پیروزی انقلاب اسلامی با برنامه ریزی های مختلف از جمله کودتا، عملیات نظامی طبس، تقویت و پشتیبانی منافقین، طراحی جنگ تحمیلی و سایر توطئه ها نتوانست مانع اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران شود و در جنگ تحمیلی، برای دفاع از اسلام و قرآن 23 هزار شهید تقدیم کردیم.

فرمانده جبهه مقاومت گفت: آمریکا با طراحی و پایه گذاری گروههای تکفیری و داعش در منطقه قصد حمله و دامن زدن به اقوام و ملیت ها را دارد و سعی می کند با قوم گرایی منطقه را تجزیه کند و در این رابطه حضور به موقع و جهادی رزمندگان اسلام و مدافعان حرم مانع پیشروی دشمن به مرزها شد و در حال حاضر با پس روی که دارند نشان از شکست گروههای تکفیری است.

سردار مولایی تصریح کرد: جلوگیری از نزدیکی دشمن به مرزهای کشور، دفاع از حرم ائمه اطهار و ممانعت از شکست جبهه مقاومت، دفاع از مسلمانان کشورهای اسلامی و ادای دین به ملت سوریه که در دفاع مقدس همواره پشتیبان ملت ایران بودند از اهداف جبهه مقاومت مدافعان حرم به شمار می رود.

جانشین سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز با اشاره به فرا رسیدن سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: سوم خرداد روز مقاومت و روز آزاد سازی خرمشهر که به نماد مقاومت و ایثار نام گرفته است و مقاومت 34 روزه رزمندگان اسلام در این شهر مانع پیشروی دشمن و سرانجام باعث شکست سراسر تحقیر دشمن شد.

سردار مولایی جانشین سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز اظهار کرد: آزاد سازی خرمشهر یک استراتژیک نظامی را به دنیا نشان داد و تفکر آزادی و مقاومت را در دنیا زنده کرد که در حال حاضر حاصل آن، شکل گیری حزب الله، حماس و نیروهای مقاومت مردمی سوریه است که از مرزهای دینی و اسلامی خود محافظت می کنند و این یک سرمایه انقلابی به شمار می رود.

خبرنگار: جهانگیر نیکخواه

ارسال نظرات