دلنوشته:

دلنوشته خبرنگار بسیج خلخال به شهدای مدافع حرم

برگزاری مراسم بزرگداشت یاد و خاطره اولین شهید مدافع حرم استان اردبیل، پاسدار هاشم دهقانی نیا را در شهرستانها گرامی بداریم تا عطر حرم آل الله در جای جای شهرهای استان به مشام عاشقان آن حضرت برسد.
کد خبر: ۸۶۸۰۲۳۷
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، خبرنگار خبرگزاری بسیج خلخال، به مناسبت تشییع پیکر پاک اولین شهید مدافع حرم در استان اردبیل پاسدار هاشم دهقانی نیا نوشت: ولایت مداری، شهدای مدافع حرم را به شخصیتی بزرگ و معنوی مبدل ساخت، سید الشهدا(ع) آموزگار اندیشه های والای حسینی است که به رزمندگان اسلام در جبهه خط مقدم، مقاومت و ایستادگی را به سربازان حرم آموخت و دیروز شهر آکنده از عطر و بوی یار وفادار حضرت زینب (س) بود که در کوچه پس کوچه های استان پیچد و دل ها را روانه قبله رنجها ساخت.

همواره شهدای عظیم الشان مدافع حرم، شهدای مدافع انقلاب اسلامی هستند که با حرکت خود قیام عاشورا را زنده نگه داشتند و در راه اسلام و قرآن، فهم مقاومت را درک کرده و آگاهانه لباس رزم بر تن کردند تا با عزت و سربلندی، مدافع حرم اهل بیت (ع) باشند.

شهدای مدافع حرم بی شک یکی از سرمایه های گرانقیمت معنوی هستند که ادامه ی راه این شهدا وظیفه سنگینی را بر دوش مردم و مسئولین گذاشته است و مبادا غفلت کنیم که همواره شهدا نظاره گر اخلاق و رفتار ما هستند.

برگزاری مراسم بزرگداشت یاد و خاطره اولین شهید مدافع حرم استان اردبیل، پاسدار هاشم دهقانی نیا را در شهرستانها گرامی بداریم تا عطر حرم آل الله در جای جای شهرهای استان به مشام عاشقان آن حضرت برسد.

مدافعان حرم، حریم امن را برای ملت ولایت مدار ایران اسلامی فراهم نموده اند که مرزهای کشور در امنیت کامل به سر می برد و این رمز پیروزی مجاهدان فی سبیل الله است و این شهدا از سرمایه های عظیم و پربرکت انقلاب اسلامی به شمار می روند.

حضور رزمندگان اسلام در جبهه های مقاومت در قالب مدافعان حریم اهل بیت (ع) در مقابل افکار و یورش گروههای تکفیری و داعش سینه سپر کرده اند و به نبرد استکبار جهانی رفته اند و بی شک این مقاومت و ایستادگی، اثر گذاری بی بدیل انقلاب اسلامی را به دنیا صادر کرده است و این شهدا راهنمای واقعی رسیدن به مسیر انقلاب اسلامی را ترسیم نموده اند که ما راه به بی راهه نرویم.

راه شهدای مدافع حرم، راه سعادت حسینی و اقتدار زینبی است و ما نیز با الگو برداری از بی بی دوعالم حضرت زهرا (س)،به سمت مدافع حرم ولایت مداری گام برداریم و در جهت رشد و شکوفایی انقلاب اسلامی، راه شهدا را حفظ کنیم که شهدا سربازان ولایت هستند که روحیه مقاومت و بیداری را در دنیا زنده کردند.

دلنوشته: جهانگیر نیکخواه

ارسال نظرات