فرمانده بسیج عشایری استان اردبیل خبر داد

همایش «مقاومت، ایثار و پایداری» در اصلاندوز برگزار می‌شود

همزمان با سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر، همایش «مقاومت، ایثار و پایداری» در اصلاندوز برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۸۰۲۶۶
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، "محرم بنیادی" در بین الصلاتین نماز جمعه اصلاندوز با بیان اینکه آزاد سازی خرمشهر کمر دشمن را شکست گفت: این پیروزی در دفاع مقدس سند افتخار ایران و موجب ارتقای منزلت این کشور در عرصه بین المللی شد و معادلات دشمن را به هم زد.

وی با بیان اینکه امام راحل فرمودند؛ فتح خرمشهر یک مساله عادی نبود و آن را خدا آزاد کرد افزود:در حماسه آزاد سازی خرمشهر علاوه بر این که تعدادی از نیروهای رژیم بعثی توسط نیروهای ایران به اسارت درآمد غنایم زیادی نیز نصیب رزمندگان اسلام شد.

فرمانده بسیج عشایری اردبیل ضمن تبریک فرارسیدن سالروز فتح خرمشهر،سوم خرداد را نماد صلابت ،ایستادگی، استقامت، ولایت پذیری و ظلم ستیزی ملت ایران دانست و تصریح کرد:فتح خرمشهر تحقیر آمیزترین شکست برای دشمن و نشان دهنده فداکاری ها، رشادت ها و ایثارگری دلیر مردان و دستاورد بزرگ برای این سرزمین است.

بنیادی از برگزاری همایش «مقاومت، ایثار و پایداری» همزمان با سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر خبر داد و گفت:این مراسم با حضور پرشکوه آحاد مردم ،مسئولان و بسیجیان ساعت 11 پیش از ظهر دوشنبه در مسجد جامع اصلاندوز برگزار می شود.

فرمانده ناحیه عشایری اصلاندوز هدف از برگزاری این مراسم را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت،گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران و همچنین انتقال و نشر ارزشهای دفاع مقدس به نسل جدید انقلاب اسلامی عنوان کرد و از اقشار مختلف مردم خواست در این مراسم حضوری منسجم و پرشکوه داشته باشند.

ارسال نظرات