مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مشکین‌شهر عنوان کرد

داغ بر دل مردم با حقوق‌های چند ده میلیونی برخی مدیران دولت

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مشکین‌شهر گفت: پرداخت حقوق های چند ده ملیونی توسط برخی مدیران دولت بر دل مردم داغ گذاشته است.
کد خبر: ۸۶۸۰۴۰۰
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان مشگین‌شهر مراسم گرامیداشت روز جوان در دانشگاه پیام نور مرکز مشکین‌شهر برگزار شد.

در این مراسم عبدالرضا عبدالهی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان مشکین‌شهر ضمن گرامیداشت روز جوان با انتقاد از دریافت حقوق‌های چند ده میلیونی توسط برخی مدیران به ویژه مدیران بیمه، گفت: این مسئله بر دل مردم داغ گذاشته است.

وی افزود: علی رغم تصویب وام ده ملیونی برای زوج‌های جوان توسط مجلس شورای اسلامی متاسفانه بانک های کشور از دادن این وام ها به علت نداشتن منابع لازم امتناع می‌کننداین در حالی‌است که کارمندان و مدیران بانک ها از همان سرمایه مردم که در اختیار دارند به کارمندان خود وام های کلان و با بهره کم می‌دهند.

وی افزود: مجلس و دستگاه‌های نظارتی و به خصوص قوه قضائیه باید نسبت به پرداخت‌های بیش از حد معمول و مصوب دیوان محاسبات به مدیران دولتی و شرکت‌های بیمه حساسیت داشته و آن را پیگیری کنند.

وی پرداخت حقوق‌های میلیونی به مدیران دولتی را موجب عمیق‌تر شدن شکاف طبقاتی در سطوح مختلف اجتماع دانست و خاطرنشان کرد: یکی از وظایف دولت، توجه به اقشار کم درآمد جامعه است و باید اقدامات حمایتی در این زمینه انجام دهد، اما پرداخت حقوق‌های میلیونی به مدیران شکاف طبقاتی را در بین مردم بیشتر می‌کند.

عبداللهی با استناد به بیانات مقام معظم رهبری مهمترین نیاز های جوانان و دانشگاهیان کشور را انس با کتاب، کسب دانش و تعمیق ایمان، حضور فعال در جامعه و حفظ روحیه مطالبه گری و فعالیت در عرصه های مختلف علمی ،فرهنگی ،سیاسی، تحصیل، تهذیب ،ورزش، هوشیاری در مقابل توطئه های دشمن، پارسایی و دین داری برشمرد.

مداحی و تجلیل از دانشجویان نمونه دانشگاه از سایر برنامه های تدارک دیده شده در این برنامه بود.

ارسال نظرات