کشاورزان از جشنواره گلاب‌گیری استقبال کردند

بخشدار منطقه دودانگه ساری گفت: جشنواره گلاب‌گیری با استقبال خوب کشاورزان منطقه مواجه شد.
کد خبر: ۸۶۸۰۴۴۳
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸



خبرگزاری بسیج مازندران، لطف‌الله عباسی در نخستین جشنواره گلاب‌گیری شمال که در روستای کلیج‌کلای منطقه دودانگه ساری برگزار شد، اظهار کرد: این جشنواره با استقبال خوب کشاورزان منطقه مواجه شد.

وی بیان کرد: برگزاری نخستین جشنواره گلاب‌گیری شمال در سالی که با عنوان اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نام‌گذاری شده از اهمیت به‌سزایی برخوردار است.

بخشدار منطقه دودانگه ساری با اشاره به اینکه این منطقه با داشتن 10 هزار هکتار زمین سرشار از منابع طبیعی و خدادادی است، اضافه کرد: بحث کشت گل‌محمدی از چند سال گذشته در منطقه آغاز شد که جای تقدیر دارد.

عباسی به وجود کارگاه‌های گلاب‌گیری در منطقه اشاره کرد و افزود: این موضوع نیازمند توجه بیشتر برای دریافت مجوز پروانه بهداشتی برای گلاب‌گیری است.

وی تصریح کرد: توسعه کشت گل‌محمدی در بحث تثبیت خاک موثر بوده و به‌عنوان یکی از کالاها در بحث تورهای گردشگری و صادرات می‌تواند مطرح باشد.

بخشدار منطقه دودانگه ساری با اشاره به اینکه برج «رسکت» شناسنامه تمدنی مردم منطقه است، گفت: انشأالله با حمایت مسئولان بحث پروانه بهداشتی برای گلاب‌گیری در منطقه محقق شود تا شاهد رشد و توسعه منطقه باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها