یک استاد دانشگاه در گفتگو با «بسیج»:

مسئولان اقتصادی گزارش غلط به رییس جمهور می دهند

بهمن شهریاری گفت: دولت یازدهم درصدد راضی نگهداشتن کشورهای خارجی است و نگاهی به توانمندی داخلی ندارد احنمال می رود مسئولان دولتی شرایط اقتصادی را بر وفق مراد دولت ارائه می دهند نه واقعیت اقتصادی که مردم در حال مواجهه اند.
کد خبر: ۸۶۸۰۵۲۷
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵

بهمن شهریاری استاد دانشگاه و کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: در شرایط رکود اقتصادی که کشورمان به سر می برد دولت رفتار و عملکرد متناقضی را دارد، با وجود منابع سرشار اقتصادی که در کشور وجود دارد ولی متاسفانه مسوولین کم کاری و وادادگی در برابر شرایط اقتصادی دارند.

وی با بیان اینکه تصمیمات غیر اقتصادی دولت مردم ضعیف را در چرخ دنده اقتصادی له می نماید افزود: دولت خوب حرف می زند و مصرف داخلی را در حرف می گوید ولی عملکردش در راستای تعاملات بیشتر با آمریکا و کشورهای غربی است تا کالاهای خارجی بیشتری را وارد و مصرف کند.

این استاد دانشگاه با انتقاد از اینکه مسئولان اقتصادی گزارش غلط به رییس جمهور می دهند اذعان داشت:  مسئولان در زمان ناصر الدین شاه گزارشات قشنگی را برای او منتقل می کردند و درد مردم را انتقال نمی دادند و همه چیز را بر وفق مراد ناصرالدین شاه گزارش می دادند  دولت یازدهم درصدد راضی نگهداشتن کشورهای خارجی است و نگاهی به توانمندی داخلی ندارد احنمال می رود مسئولان دولتی شرایط اقتصادی را بر وفق مراد دولت ارائه می دهند نه واقعیت اقتصادی که مردم در حال مواجهه اند.

وی در خاتمه افزود: دولت درصدد این است تا پول را به جیب عده ای برساند، عده ای که از طریق مبادلات کالاهای خارجی توانسته اند سرمایه بسیاری را کسب نمایند، دولت گزارشات واقعی از مردم را بخواند اینکه در روستای محروم نبود درآمد موجب شده است تا  برای تامین کالاهای بهداشتی مشکل داشته باشند و نبود قرص فشار موجب مرگ و میر شده است.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
الف رسول پور
۲۰:۰۰ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
دقیقا همین ها با چاپلوسی های بی موردشون شکاف بین دولت و ملت رو رقم زدند.