کاهش افراد تحت پوشش کمیته امداد با اجرای برنامه توانمند سازی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: سیاست اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و کهگیلویه و بویراحمد آن است که با اجرای برنامه های توانمندسازی آمار افراد و خانوارهای زیر پوشش را کاهش دهد.
کد خبر: ۸۶۸۰۷۲۶
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱
محبی عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگاران از خیرین بومی و غیربومی خواست برای رفع نیازمندی های کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد تلاش و همت جدی کنند.
وی افزود: از خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد نیز انتظار می رود بیش از پیش با کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان تعامل و همکاری داشته باشند.
محبی بیان کرد: بیش از یک هزار و 603 زوج جوان در کهگیلویه و بویراحمد برای ازدواج و تشکیل خانواده منتظر کمک و حمایت افراد نیکوکار هستند.
وی اظهار کرد: یکی از اهداف مهم مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و کهگیلویه و بویراحمد آن است که زمینه بهبود شاخص های خدمت رسانی به جامعه هدف را فراهم کنند.
محبی عنوان کرد: برای تحقق این امر مهم و توانمندسازی افراد و خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد از ظرفیت های درون و برون استانی استفاده بهینه تری خواهد شد.
وی ابراز داشت: هم اکنون 34 هزار و 594 خانوار با جمعیت 89 هزار و 584 نفر معادل 13.5 درصد جمعیت حدود 700 هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان هستند.
محبی افزود: سیاست اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و کهگیلویه و بویراحمد آن است که با اجرای برنامه های توانمندسازی آمار افراد و خانوارهای زیر پوشش را کاهش دهد.
ارسال نظرات