آیت الله دکتر رازینی:

پاسداران تبعیت از ولایت فقیه را تکلیف و افتخار می دانند

آیت الله دکتر رازینی، گفت: پاسداران تبعیت از ولایت فقیه را تکلیف و افتخار می دانند و دستورات او را دستورات امام زمان (عج) می دانند.
کد خبر: ۸۶۸۰۸۱۱
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، به مناسبت نیمه شعبان و میلادسراسر نور حضرت مهدی (عج) آیت الله دکتر رازینی مسئول تایید ضوابط شرعی سپاه در جمع کارکنان سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان عنوان کرد: فراهم آوردن زمینه‌های ظهور، از جمله شرایط ظهور به حساب می‌آید، و تا زمینه ظهور فراهم نشود، حضرت مهدی (عج) ظهور نخواهد کرد.

وی، با بیان اینکه اعمال و رفتار شیعیان مقدمه ای، برای ظهور حضرت مهدي(عج) می باشد، یادآور شد: ایجاد آگاهی و آمادگی جامعه بشری برای حقّ و حقیقت و مخالفت جدّی با ظلم و جور یکی از زمینه‌های مهم برای ظهور آن حضرت است. و این مهمّ بر عهده همه ما مسلمانان، شیعیان و خصوصا شما پاسدارران می باشد.

وی، اظهار داشت: باید بدانیم که امام زمان(عج) هم به انتظار لحظه‌ای است که این تحوّلات درونی در قلب و روح انسانها به وجود آمده و به حدّ کمال خود برسد تا ظهور برای حضرت میسر شود.

وی، تصریح کرد: حفاظت و صیانت از اندیشه مهدویت در جامعه امروز به عنوان مهمترین وظیفه منتظران راستین امام عصر(عج) از حلقه های مورد غفلت جامعه اسلامی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار