فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم:

خانواده ها بر استفاده فرزندان از فضای مجازی نظارت کنند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در جمع خواهران بسیجی پایگاه مقاومت ام لیلی بر لزوم نظارت خانواده ها بر استفاده فرزندانشان از فضای مجازی تاکید کرد .
کد خبر: ۸۶۸۰۹۷۵
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، به همت حوزه مقاومت حضرت زینب (س) نشست هیئت منتظران موعود پایگاه مقاومت بسیج ام لیلی برگزار شد .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در این مراسم با تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه به ویژه ولادت حضرت علی اکبر (ع) به بیان اهمیت و آسیب های دوران جوانی اشاره کرد.

سرهنگ آزادی نژاد در ادامه با شاره به جنگ نرم دشمن و استفاده بیش از اندازه جوانان و نوجوانان از شبکه های اجتماعی که یکی از ابزارهای دشمن در این عرصه می باشد از مادران خواست تا با نظارت بر نحوه استفاده فرزندانشان از فضای مجازی کنترل لازم را داشته باشند تا این که در دام دشمنان گرفتار نشوند.

وی در ادامه با برشمردن خطرات، آسیب ها و تهدید های شبکه های مجازی و ابزارهای نوین دشمن در جنگ نرم به ویژه ابزارهای موبایلی که امروزه به راحتی قابل دسترس هست خاطر نشان کرد : والدین خود باید آگاهی کامل در مورد فضای مجازی و شبکه های اجتماعی داشته باشند تا اینکه بتوانند با خطرات این ابزارها مقابله کنند.

اهدا جوایز به خواهران بسیجی فعال و تجلیل از اسامی علی اکبر از دیگر برنامه های این مراسم بود .


ارسال نظرات