خبرهای داغ:
دبیر نخستین گردهمایی روایان عملیات‌های دفاع مقدس فارس:

خاطرات رزمندگان استان فارس از عملیات‌های دفاع مقدس مستندنگاری می‌شود

دبیر نخستین گردهمایی راویان عملیات‌های دفاع مقدس استان فارس گفت: این گردهمایی‌ با هدف حفظ و جلوگیری از تحریف فرهنگ دفاع مقدس برگزار و خاطرات رزمندگان استان فارس مستندنگاری می‌شود.
کد خبر: ۸۶۸۱۱۳۸
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴

احمد عبدالله‌زاده  با اشاره به برگزاری نخستین گردهمایی راویان دفاع مقدس در استان فارس با محوریت عملیات بیت‌المقدس اظهار داشت: رزمندگان استان فارس در بیش از 30 عملیات دفاع مقدس شرکت کردند که این گردهمایی‌ها با هدف حفظ و جلوگیری از تحریف فرهنگ دفاع مقدس برگزار و خاطرات رزمندگان استان فارس مستندنگاری می‌شود.

وی با بیان اینکه ابتدا مستند شفاهی خاطرات رزمندگان دفاع مقدس استان فارس تهیه می‌شود، گفت: از میان خاطرات گفته شده مطالب اصلی و تاثیرگذار به صورت کتاب منتشر می‌شود.

دبیر نخستین گردهمایی روایان عملیات‌های دفاع مقدس استان فارس افزود: نیروهای استان فارس با 12 گردان  در عملیات آزادسازی خرمشهر نقشی مهم در این عملیات داشتند و به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر 300 نفر از راویان این عملیات گردهم جمع شدند.

عبدالله‌زاده خاطرنشان کرد: در این گردهمایی مراحل مختلف عملیات آزادسازی خرمشهر توضیح داده شد و برخی از رزمندگان خاطرات خود را از این عملیات ذکر کردند.

وی تصریح کرد: این گردهمایی در سالروز دیگر عملیات‌ها نیز برای حفظ خاطرات آن عملیات و برای بیان نقش نیروهای استان فارس در 8 سال دفاع مقدس برگزار می‌شود.

دبیر نخستین گردهمایی روایان عملیات‌های دفاع مقدس استان فارس بیان کرد: فتح سوسنگرد، فتح المبین، والفجر 1، 2، 3، 4 و 8، کربلای 4 و5 از جمله عملیات‌های بزرگی است که نیروهای استان فارس نقش مهمی در آنها داشتند و مستندنگاری خاطرات راویان آنها انجام می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها