طنین زنگ مقاومت در مدارس چهارمحال و بختیاری

همزمان با سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، زنگ مقاومت در واحدهای مقاومت دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد.
کد خبر: ۸۶۸۱۳۴۲
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر، گفت: زنگ مقاومت و ایثار، همزمان با سراسر کشور در واحدهای مقاومت دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری نواخته شد.

سرهنگ پاسدار حاتم ریاحی، افزود: در این روز، یادگاران دفاع مقدس و جمعی از فرماندهان نظامی در مدارس استان حضور یافته و به ذکر خاطراتی از دوران حماسه و ایثار و رشادت رزمندگان اسلام در آزادسازی خرمشهر قهرمان پرداختند.

وی، ادامه داد: در سی و چهارمین سالروز آزادسازی خرمشهر، زنگ مقاومت در مدارس استان چهارمحال و بختیاری نواخته شد تا نسل چهارم انقلاب بیشتر از گذشته با فرهنگ ایثار و استقامت آشنا شوند و بدانند که رمز پیروزی و عزت و سرافرازی در گرو مقاومت و تکیه به قدرت لایزال الهی است.

گفتنی است: به همین مناسبت مراسم نمادین زنگ مقاومت با حضور مسئولین بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرکرد در دبیرستان پسرانه شاهد شهرکرد به صدا در آمد.

در این مراسم، سرهنگ پاسدار عبدالله جمشیدی، مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام پیرامون مقاومت و ایستادگی رزمندگان و مردم در خرمشهر به ایراد سخن پرداخت.

ارسال نظرات