جانشین سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع):

دفاع مقدس الگوی قابل اجرا برای سایر ملتهاست

سردار علی محمد اکبری، گفت: به برکت مجاهدتهای دفاع مقدس، شاهد عظمت و مجد انقلاب اسلامی با رهبری مقتدارانه ولی امر مسلمین در جهان هستیم.
کد خبر: ۸۶۸۱۴۷۵
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار علی محمد اکبری، جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام ضمن تبریک میلاد امام زمان و گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر، در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری به حضور و نقش تعیین کننده رزمندگان استان در قالب لشگرهای مختلف در عملیات بیت المقدس که منجر به آزاد سازی خرمشهر منجر شد، اشاره کرد.

سردار اکبری افزود: بعد از هجوم همه جانبه ارتش بعث عراق در سال 59 به مرزهای جمهوری اسلامی، با وجود استقامت 35 روزه مردم خرمشهر این شهر سقوط کرد؛ اما بعد از 575 روز با انجام عملیات بیت المقدس خرمشهر آزاد شد که شور و شعف وصف نا پذیری در بین مردم ایجاد شد.

وی ادامه داد: سوم خرداد 61 حماسه شگرف و پیروزی سروقامتانی است که با وحدت و همدلی نیروهای مسلح و پشتیبانی مردمی و ایثار و از خود گذشتگی رزمندگان سلحشور رقم زد شده است .

جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، ادامه داد: این پیروزی نقطه عطفی در پیروزهای سپاهیان اسلام در دفاع مقدس را برای ملت غیور رقم زد و برای ایران اسلامی به یادگار گذاشت.

سردار اکبری، تصریح کرد: آزادی خرمشهر هدیه الهی بود به فرزندان این مرز و بوم که با اعتماد و توکل به خداوند و پیروی از ولایت و با اتحاد و یکپارچگی و یکدلی وعده خداوند را محقق کرد که امام نیز فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد.

این یادگار دفاع مقدس، تصریح کرد: امروز به برکت این مجاهدتها شاهد عظمت و مجد انقلاب اسلامی با رهبری مقتدارانه ولی امر مسلمین در سراسر جهان هستیم. بررسی هشت سال دفاع مقدس سرافرازی و سربلندی مردم غیور کشور را در شرایط سخت اثبات می کند.

وی، گفت:‌حیثیتی که ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس کسب کرد، هرگونه تجاوز و تعدی را به کشور منتفی کرد و ذخیره ی بزرگ است برای قوای فرهنگی و الگوی قابل اجرا برای دیگر مسلمانهای دنیا می باشد.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در ادامه به تشریح بخشهایی از دستاوردهای عملیات بیت المقدس پرداخت.

در این مراسم از چند رزمنده استان چهارمحال و بختیاری که یادگار عملیات بیت المقدس بودند، با اهدای لوح تجلیل شد.


ارسال نظرات