جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت:

نقش عشایر در تحقق شعار سال بسیار موثر است

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون جامعه عشایری کشور بیش از ده هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که سهم سیستان و بلوچستان 9 شهید می باشد
کد خبر: ۸۶۸۱۴۸۰
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸

به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج ؛ سرهنگ محمد ناظری در گفتگو با خبر نگار ما اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون جامعه عشایری کشور بیش از ده هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که سهم سیستان و بلوچستان 9 شهید می باشد.
وی گفت: عشایر استان نماد هوشیاری، وحدت و همدلی در برابر دشمنان هستند بگونه ای که بسیج عشایری از ابتدای مبارزات و پیروزی انقلاب اسلامی نظام جمهوری اسلامی برپایه و پشتوانه حضور مردم شکل گرفت که در سایه پشتوانه و حضور مردمی، دشمنان علی‌ رغم توطئه‌ های مختلف از جمله غایله ‌های کردستان، ترکمن صحرا، جنگ تحمیلی و تحریم های اقتصادی نتواستند به اهداف شوم خود برسند.
ناظری افزود: با هوشیاری نیروهای بسیجی، دشمنان نظام و انقلاب اسلامی آرزوی ایجاد تفرقه میان آحاد مردم را به گور خواهند برد.
وی بیان داشت: در حال حاضرامنیت بیش از 60 درصد مساحت کشور بدون حضور نیروهای مسلح دیگر توسط نیروهای بسیج عشایری تامین می‌شود.
این مسئول در ادامه به نقش عشایر در تولید و اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: نقش نیروهای بسیج عشایری در تحقق منویات مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بسیار مهم است.
وی ادامه داد: هم اکنون 25 درصد از تولیدات دامی و 40 درصد از صنایع دستی کشور در اختیار عشایر قراردارد که می‌طلبد از جامعه عشایری با توجه به نقش اجتماعی آنان حمایت شود.
جانشین سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در پایان خاطر نشان کرد: عشایرسیستان و بلوچستان امروز مرزدارانی هستند که در برابر توطئه دشمنان هوشیار هستند و اجازه هیچگونه تعرضی را برای برهم زدن امنیت کشور و استان به دشمنان نمی دهند.

ارسال نظرات