رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان:

430 واحد صنعتی دارای نمازخانه است

560 واحد صنعتی در استان زنجان وجود دارد که از این تعداد 430 واحد صنعتی دارای نمازخانه است.
کد خبر: ۸۶۸۱۴۹۴
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان گفت: شناسایی و احصای وضعیت نمازخانه‌های استان زنجان در سال گذشته و سال جاری در ستاد اقامه نماز صورت گرفته است.

ناصری با اشاره به اینکه یک هزار و 189 مسجد در زنجان وجود دارد، افزود: از این تعداد 57 نمازخانه بین راهی است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان با اشاره به وجود 357 ساختمان اداری در استان زنجان عنوان کرد: از این تعداد در 191 اداره اقامه نماز ظهر و عصر انجام می‌شود.

ناصری با اشاره به اینکه از مجموع 191 اداره مجری، اقامه نماز در 29 دستگاه قدمت 19 ساله دارد، افزود: 73 دستگاه اقامه نماز را 9 سال است که آغاز کرده‌اند و 89 دستگاه نیز طی چهار سال گذشته نماز جماعت را بر پا می‌کنند.

وی با اشاره به وجود 2 هزار و 239 مدرسه در استان زنجان اعلام کرد: از مجموع مدارس استان زنجان نماز جماعت در 606 مدرسه برگزار می‌شود که از این تعداد 273 مدرسه با حضور روحانی و مابقی توسط معلمان برپا می‌شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان با اشاره به وضعیت اقامه نماز در مراکز آموزش عالی عنوان کرد: از مجموع 56 واحد آموزش عالی استان اقامه نماز تنها در 38 واحد انجام می‌شود.

ناصری با اشاره به اینکه در استان زنجان یک هزار و 189 مسجد وجود دارد، گفت: از این تعداد 916 مسجد در سطح 935 روستا ساخته شده است.

وی افزود: 273 مسجد نیز در 21 شهر استان زنجان مستقر و آماده استقبال از نمازگزاران است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان با اشاره به اینکه از مجموع مساجد روستایی استان زنجان در هفت مسجد نماز صبح اقامه می‌شود، خاطرنشان کرد: اقامه نماز صبح و عصر در 58 مسجد و اقامه نماز مغرب و عشا در 76 مسجد روستایی انجام می‌شود.

ناصری با اشاره به استقرار 560 واحد صنعتی در استان زنجان اعلام کرد: از این تعداد 430 واحد صنعتی دارای نمازخانه است.

وی اضافه کرد: در 30 واحد صنعتی استان زنجان نماز جماعت ظهر و عصر اقامه می‌شود.

ارسال نظرات