آخرین وضعیت آب و هوا و راههای مازندران؛

کاهش دمای هوا در راه است / دریای مازندران مواج می شود / بسته شدن جاده هراز فردا

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی مازندران برای سه‌شنبه شب به‌ویژه روز چهارشنبه هوای مازندران را بارانی همراه با رگبار پراکنده، رعد و برق و وزش باد پیش بینی کرد.
کد خبر: ۸۶۸۱۵۷۱
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی مازندران برای سه‌شنبه شب به‌ویژه روز چهارشنبه هوای مازندران را بارانی همراه با رگبار پراکنده، رعد و برق و وزش باد پیش بینی کرد.

به نقل از رسانه های مازندران احمد اسدی گفت: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، برای روزهای دوشنبه سوم و سه‌شنبه چهارم خرداد ماه امسال با استقرار جوی نسبتاً پایدار آسمان استان صاف تا نیمه‌ابری به‌ویژه برای روز سه‌شنبه همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

او گفت در این مدت با توجه به شرایط اقلیمی و جغرافیایی در ساعات بعدازظهر، احتمال رگبار پراکنده دور از انتظار نیست.

اسدی  از کاهش دمای هوای مازندران  در  روز چهارشنبه  چهارم خردادماه خبر داد.

او همچنین به دمای هوا در روز پنج‌شنبه پنج خرداد ماه  اشاره و گفت :از روز پنج شنبه جوی نسبتاً پایدار در آسمان مازندران حاکم می‌شود و روزهای پنج‌شنبه و جمعه هوای استان عمدتاً به‌صورت صاف تا نیمه‌ابری پیش‌بینی می‌شود.

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی مازندران  وضعیت دریای مازندران را نیز تا فردا به‌صورت موج کوتاه و از اواخر سه‌شنبه شب با افزایش موج پیش‌بینی کرد.


رئیس پلیس رییس پلیس راه مازندران هم در باره وضعیت جاده های مازندران گفت : به منظور انجام عملیات لق گیری سنگهای معلق ، جاده هراز از ساعت 8 بامداد فردا تا 11 صبح چهارشنبه بسته است.

رسانه های مازندران به نقل از سرهنگ محمدنژاد گزارش دادند راه آهن شمال نیز درخواست داده بود عملیات لق گیری فردا در کیلومتر 75 تا 80 جاده سوادکوه محدوده سرخ آباد تا خطیرکوه نیز انجام شود.

رئیس پلیس مازندران به رانندگانی که قصد تردد به تهران را دارند گفت که در این روزها از محورهای جایگزین مانند سوادکوه و چالوس استفاده کنند.


انتهای پیام/ع

ارسال نظرات
پر بیننده ها