انتقاد مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه رامسر از هاشمی؛

هاشمی رفسنجانی اعلام كند فرزندی كه با بهائیت گفتگو می كند از اهل من و خانواده او نیست

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه رامسر با انتقاد از مواضع ضعیف هاشمی در برخورد با فائزه هاشمی گفت: هاشمی رفسنجانی اعلام كند فرزندی كه با بهائیت گفتگو می كند از اهل من و خانواده او نیست.
کد خبر: ۸۶۸۱۶۴۸
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵


 


 


به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران و به نقل از روابط عمومی سپاه رامسر،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه رامسر در مراسم هفتگی هیئت رزمندگان اظهار کرد : معامله با سایر ادیانی كه اهل كتاب هستند اشكالی ندارد ولی با برخی فرقه های ضاله نظیر بهائیت، مطابق شرع اسلام، معامله از اساس باطل است.

تسخیری با بیان اینكه یكی از كارهای دشمن در داخل كشور ،قبح زدایی از ارزشهاست، گفت : دشمن به دنبال این است كه ما شعار مرگ بر آمریكا را نگوییم و كشورهای مستكبر نظیر انگلیس را استعمارگر ندانیم و به بهانه ی تعامل، از اصول انقلاب دست بكشیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه رامسر با طرح این سوال كه چرا برخی گمان می كنند ورود آمریكایی ها به نفع نظام اسلامی است گفت : دولت باید دقت كند با وجود تفاهم و مذاكره در موضوع برجام، آمریكاییها مبالغ زیادی از پولهای بلوكه شده ی مارا دزدیدند. آمریكاییها با ترفندهای مختلف به دنبال از بین بردن انقلاب اسلامی هستند و این مقابله را با تاكتیكهای مختلف نظیر جنگ و ترور و غیره دنبال می كردند كه امروز از طریق دوستی دنبال لطمه زدن به انقلاب اسلامی و ارزش های آن هستند .

تسخیری با یادآوری سخن معروف امام خمینی (ره) در مورد اینكه اسرائیل یك غده ی سرطانی است و باید از روی زمین محو شود افزود :یكی از پروژه های آمریكایی ها در مذاكرات ، توطئه ی به رسمیت شناختن رژیم جعلی صهیونیستی از طرف ایران بود كه البته با مقاومت مسئولان و درایت رهبری معظم انقلاب ناكام ماند.

وی سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر نابودی رژیم صهیونیستی در 25 سال آینده را یادآور شد و با بیان اینكه مركز بهائیت در خاك اسرائیل وجود دارد، تصریح کرد : انگلیس استعمارگر پس از به وجود آوردن این رژیم جعلی ، دو توطئه ی دیگر علیه اسلام را دنبال كرد كه این دومورد عبارت است از ایجاد فرقه ی وهابیت در میان اهل تسنن و فرقه ی بهائیت در میان تشیع . البته خیلی از اهل تسنن وهابیت را قبول ندارند ؛ همانطور كه خیلی از یهودیها رژیم صهیونیستی را قبول ندارند.

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه رامسر پس از برشمردن انحرافات متعدد فرقه ی بهائیت ، با انتقاد شدید از دیدار فائزه هاشمی با سركردگان این فرقه ی ضاله ،روشنگری علماء شیعه در زمان رژیم طاغوت علیه این فرقه را یادآور شد و تاكید كرد : با این بیدارگری علماء شیعه ، توفیقاتی كه انگلیسی ها در مورد وهابیگری در بین اهل تسنن به دست آوردند هرگز در میان شیعیان پیرامون بهائیت بوجود نیامد .

حجت الاسلام تسخیری با توصیه به مردم برای شناسایی افراد بهائی در شهرستانها و عدم معامله با این افراد بدلیل وجود اشكال شرعی ، با اشاره ی مجدد به حركت ناپسند فائزه هاشمی در دیدار با سران فرقه ی بهائیت ، سكوت برخی خواص را مورد انتقاد قرار داد و با ابراز تاسف از موضع گیری ضعیف هاشمی رفسنجانی در قبال این رفتار خطاب به هاشمی گفت : آقای هاشمی ! رسما اعلام كنید فرزندی كه كنار سفره ی یهودیها می نشیند و با بهائیها گفتگو می كند ، از  اهل من و خانواده ی من نیست ؛همانطور كه خدا به حضرت نوح نبی(ع) گفت پسر تو از اهل تو نیست.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه رامسر در پایان با اشاره به اینكه بنده طلبه هستم و تكلیف شرعی دارم تا بر سر بهائیت و امثال اینها فریاد بزنم تاكید كرد : تمام تلاش دشمن برای قبح زدایی است و ما در برابر افرادی كه با دین و پیغمبر(ص) و اهل بیت(ع) مقابله می كنند، می ایستیم و این موضع گیری ها مربوط به جناح خاصی نباید باشد و همه ی مسئولین و جناح های سیاسی اعم از اصولگرا و اصلاح طلب می بایست در مقابل این جریان های ضد دین فریاد بزنند.


انتهای پیام/ت

ارسال نظرات
پر بیننده ها