بیانیه سپاه ناحیه قائم شهر در سالروز حماسه سوم خرداد؛

خون شهدای مدافع حرم باعث رشد نهضت مقاومت در منطقه می شود / آمریکا حامی اول تروریسم در جهان

بدخواهان ودشمنان قسم خورده بدانند كه با حمایت از تروریست های داعش و تكفیری و تجهیز آنها به سلاح های مدرن و مخرب و روز دنیا و همچنین ایجاد رعب و وحشت نمیتوانند موجب تضعیف محور مقاومت در منطقه شوند.
کد خبر: ۸۶۸۱۶۶۷
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲



به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سپاه ناحیه قائمشهر به مناسبت به مناسبت سوم خرداد سالروز حماسه فتح و ظفر و روز مقاومت و پایداری بیانیه ای صادر کرد .


در ابتدای این بیانیه آمده است: وقتی نامی از خرمشهر برده میشود بی شك همه ی اذهان به یاد پایمردی، ایثار و مقاومت جانانه با دست خالی مردم خونگرم جنوب می افتند كه حتی زنان و كودكان آن دیار در مقابل دشمنان تا بن دندان مسلح امدادرسانی به جبهه ی مقاومت را از وظایف ابتدایی خود میدانستند.

این بیانیه در ادامه با اشاره به سخن امام خمینی (ره) كه فرمود خرمشهر را خدا آزاد كرد ، نوشت: این سخن امام نشان میدهد كه آن پیر سفر كرده، جهاد و دفاع ملت ما را در برابر هجوم وحشیانه صدام افلقی همان جهاد در امتداد خط سرخ حسینی ودر دفاع از اسلام ناب محمدی تبیین فرمودند.

در بخش دیگری از بیانیه آمده است: استكبار جهانی آمریكای جهانخوار نمیتوانست ببیند ملت ایران بر خواسته های به حق خود ایستادگی بورزد و با هدایت آن پیر فرزانه،دست نشانده ی آمریكا را از كشور بیرون و با ایجاد حكومت اسلامی زمینه ساز حكومت منجی شود.

در ادامه این بیانیه با اشاره به اینکه فتح خرمشهر فتح الفتوح است،تاکید شد: بدخواهان ودشمنان قسم خورده بدانند كه با حمایت از تروریست های داعش و تكفیری و تجهیز آنها به سلاح های مدرن و مخرب و روز دنیا و همچنین ایجاد رعب و وحشت نمیتوانند موجب تضعیف محور مقاومت در منطقه شوند.چراكه انقلاب اسلامی ایران بر روحیه ی آزادی خواهان دنیا تعالی می بخشد و تجربه ی 8 سال دفاع مقدس در پیش روی چشم ملت های آزاده ی جهان است وایران اسلامی با صلابت و قدرتمندتر از گذشته همچون خورشیدی در میان كشور‌های منطقه می درخشد.

در این بیانیه از پیام ملت ایران برای حرامی های تكفیری و سعودی كه با وقاحت تمام كرامت انسانی كه نه، حتی كرامت حیوانی را زیرپا گذارده و در عراق و سوریه و یمن جنایت بشری مرتكب می شوند گفته شد:« بسیجیان و رزمندگان ایران اسلامی برای حفظ و حراست از حرم وحُرمت اهل بیت عصمت و طهارت و حریم انقلاب اسلامی تا پای جان می ایستند و خون هر رزمنده مدافع حرم طراوت و شادابی در رگهای غیرت ملت ایران ایجاد میكند.»بسیجیان ورزمندگان ملت ایران در لبیك به ندای رهبر معظم انقلاب اعلام می دارد ؛كه تا جان در بدن هست در مسیر اعتلای آرمانهای مقدس نظام و انقلاب ،امام وشهدا ایستاده است و پاسخ یاوه گویی های آمریكای جهانخوار وسردمداران وجیره خواران آنهار ا با صلابت خواهد داد .

این بیانیه یادآور شد:اینجا ایران است،مهد شیران و دلیران،سرزمین دلاور مردانی كه هر زمان آب و خاك آن مورد هجمه وتجاوز بیگانه قرار گرفت،جان بركف دست نهاده وجانفشانی كرده و می كنند،لذا با مشتهایی گره كرده و دندانهای به هم فشرده فریاد مرگ بر امریكا و مرگ بر صیهونیسم سر می دهیم و به میدان نبرد یورش می بریم.

در پایان بیانیه سپاه قائمشهر تصریح شد:  ما ملت سرافراز ایران اسلامی اعلام می داریم كه در راه آرمانها و اعتقادات تا پای جان می ایستیم واجازه نمی دهیم هیچ بیگانه ی حرامی ،كوچكترین بی حرمتی به مقدسات دینی و اعتقادی و حرم های اهل بیت عصمت وطهارت(ع) ما كند.



انتهای پیام/ت
ارسال نظرات
پر بیننده ها