اعلان آمادگی شرکت سروش امید پارسیان

کشت 10 هزار هکتار از اراضی کشاورزی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی

مدیرعامل شرکت سروش امید پارسیان با اشاره به نقش بخش کشاورزی در تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: شرکت این آمادگی را دارد که در 10 هزار هکتار از اراضی بخش کشاورزی به اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی بپردازد.
کد خبر: ۸۶۸۱۷۳۸
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵

علی رجب‌پور ظهر امروز در مراسم افتتاح بزرگترین پروژه اقتصاد مقاومتی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جنگ کنونی جنگ اقتصادی است، اظهار کرد:به منظور تحقق بیانات مقام معظم رهبری و عملی کردن شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل طرح‌های مختلف بخش کشاورزی با همت این شرکت در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت سروش امید پارسیان گفت: سه طرح کشت درخت گردو در 50 هکتار از اراضی چنارستان بویراحمد، 25 هکتار باغ مرکبات در گچساران و افتتاح 150 هکتار اراضی کشاورزی شهرستان بویراحمد طرح‌های اقتصاد مقاومتی استان بود که با همکاری این شرکت احداث شدند.

وی با بیان اینکه بیش از 30 میلیارد ریال برای اجرای این طرح‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد هزینه شده، افزود: شرکت این آمادگی را دارد که در صورت فراهم شدن زیرساخت‌های لازم دو هزار هکتار از اراضی کشاورزی را به کشت محصولات باغی، زراعت، پرورش ماهی و ... ارائه کند.

رجب‌پور با اشاره به اینکه اجرای چنین طرح‌هایی منجر به ایجاد اشتغال برای مردم و جوانان می‌شود، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش گیاهان دارویی دارای استعداد و پتانسیل خوبی است و سرمایه‌گذاری در این بخش منجر به توسعه استان و رفع معضل بیکاری می‌شود.

مدیرعامل شرکت سروش امید پارسیان تصریح کرد: این شرکت تاکنون در 11 استان کشور برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در حوزه کشاورزی را اجرا کرده و این آمادگی را دارد که در سال جاری 10 هزار هکتار از اراضی را به کشت محصولات کشاورزی اختصاص دهد.

ارسال نظرات