امام جمعه شهرستان محمودآباد:

برای دفاع از اسلام، ایران و عراق و سوریه برایمان فرقی ندارد/ منتظر اذن رهبریم

امام حمعه شهرستان در همایش سوم خرداد این شهرستان گفت: برای رزمندگان کشورمان ایران، سوریه و عراق یکسان است، هر جا که دفاع از ارزش‌های اسلامی باشد، ایران نیز حضور دارد.
کد خبر: ۸۶۸۱۹۹۱
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، راهپیمایی بزرگ بسیجیان و رزمندگان این شهرستان با عنوان «فاتحان دیروز، مدافعان امروز» به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر از سپاه محمودآباد تا گلزار شهدای آهومحله برگزار شد.

در این راهپیمایی، بسیجیان و رزمندگان با حضور حماسی خود همراه با رژه یگان موتورسوار در سطح شهر قدرت و آمادگی خود را به نمایش گذاشتند.

امام جمعه محمودآباد که به همراه سایر روحانیون منطقه در مراسم حضور داشت، در اجتماع راهپیمایان واقع در گلزار شهدای شهر گفت: امروز در تقویم ایران اسلامی یکی از روزهای بزرگ است، سوم خرداد روز عزت و مقاومت ایران اسلامی است و دنیا به این باور رسیده که ایران به آنچه بر زبان بیاورد، می‌تواند جامه عمل بپوشاند.

حجت‌الاسلام سیدداود موسوی اظهار کرد: هر ساله در سوم خردادماه، مراسم صبحگاه مشترک با حضور بسیجیان برگزار می‎شد، اما در سال‎جاری کار بزرگی با حضور بسیجیان انجام شد تا مردم بدانند که روز سوم خردادماه روز عزت و آقایی ملت ایران است، نسل‌های چهارم باید ببینند و بدانند که امروز چه خبر بوده است.

امام جمعه محمودآباد با بیان اینکه بسیجیان از همه اقشار گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند، افزود: در دفاع از ارزش‌ها آب و خاک نمی‌شناسیم، بنابراین برای رزمندگان کشورمان ایران، سوریه و عراق یکسان است، هر جا که دفاع از ارزش‌های اسلامی باشد، ایران نیز حضور دارد، اگر رهبر و مقتدای ما اذن جهاد بدهند، همه بسیجیان آماده دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند.

فرمانده سپاه محمودآباد نیز در حاشیه این راهپیمایی گفت: به‌ منظور گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، عملیات بیت‌المقدس و قدردانی از رزمندگان این عملیات که برای ما بسیار مهم و برای دشمن بسیار شکست سخت و سنگین بود، هر ساله روز سوم خرداد را گرامی می‌داریم.

سیدتقی کیا اظهار کرد: تفاوت برنامه‌های سال‎جاری با سال‌های قبل در حمایت از مدافعان حرم و گرامیداشت یاد و نام شهدای مدافع حرم بوده است.

در پایان مراسم نیز مزار شهدای محمودآباد توسط بسیجیان و مسؤولان حاضر، عطرافشانی و پس از قرائت بیانیه، طومار نصب‌شده در مزار شهدا توسط بسیجیان به دفاع و حمایت از مدافعان حرم امضا شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها