رئیس اداره فرهنگ و ارشاد نوشهر:

کانون فرهنگی مساجد جلوی تهاجم فرهنگی را می‌گیرد

رئیس فرهنگ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر با بیان اینکه کانون فرهنگی مساجد جلوی تهاجم فرهنگی را می‌گیرد، ابراز کرد:چهره‌های قوی و توانمندی از کانون های فرهنگی و هنری مساجد شناسایی و به جامعه معرفی شدند.
کد خبر: ۸۶۸۲۰۲۶
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج در مازندران،رستم کیاکجوری  در آئین افتتاح کانون فرهنگی و کتابخانه مسجد الزهرا روستای کوشکسرای نوشهر با تأکید بر تقویت و توسعه فعالیت‌‌های فرهنگی و هنری در روستاها، گفت: مساجد یکی از مهم‌ترین پایگاه‌ها برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری است و به همین منظور یکی از برنامه های جدی اداره ارشاد شهرستان نوشهر، تشکیل کانون فرهنگی مساجد در سطح روستاها است.

وی با اشاره به  اقدامات و برنامه‌های مدون اداره فرهنگ و ارشاد برای تشکیل کانون فرهنگی مساجد در روستاها ، افزود: توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری از طریق کانون های فرهنگی مساجد یک ضرورت است و در این راستا  کانون های فرهنگی مساجد نقش بسیار مهم و کلیدی در فرهنگ سازی و توسعه آن دارند و باید از این فرصت بسیار ارزشمند نهایت بهره را برد.

رئیس فرهنگ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر تصریح کرد:  حوزه این شهرستان در بخش فرهنگی و هنری قابلیت های بسیار زیادی است  و باید در گام نخست نسبت به شناسایی ظرفیت ها و توانمندی ها در هر منطقه، محله و روستاهای بخش کجور و مرکزی نوشهر اهتمام ویژه ای صورت گیرد.

کیاکجوری خاطرنشان  کرد: کانون‌ فرهنگی مساجد از امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خوبی برخوردار هستند و این امکانات به مساجدی که کانون های فرهنگی هنری خود را راه اندازی و فعال کنند نیز تعلق می گیرد تا برای اجرای هر چه بهتر و با کیفیت‌تر برنامه‌های فرهنگی و هنری خود بهره مند شوند.

 وی با بیان اینکه کانون فرهنگی مساجد جلوی تهاجم فرهنگی را می‌گیرد، ابراز کرد:چهره‌های قوی و توانمندی از کانون های فرهنگی و هنری مساجد شناسایی و به جامعه معرفی شدند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نوشهر ادامه داد: در دنیای امروز که به نوعی عصر اطلاعات محسوب می شود و باید خود را با علم روز هماهنگ کرد،

کیاکجوری تاکید کرد: کتاب و کتابخوانی بهترین وسیله برای افزایش معلومات و آگاهی است و اکنون افتتاح کتابخانه مسجد الزهرای روستای کوشکسرا می تواند به تحقق بیش از پیش این مهم کمک قابل توجهی کند.

وی تصریح کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر از همه نویسندگان حوزه شهرستان نوشهر که قصد چاپ کتاب های خود را داشته باشند حمایت می کند تا از این طریق بخشی از دغدغه های فعالان و زحمت کشان این عرصه کاهش یابد.

کیاکجوری در پایان با تاکید بر استقبال از حمایت همه فرهنگ دوستان در جهت توسعه فرهنگی و هنری شهرستان نوشهر، گفت: این اداره آماده شنیدن دیدگاه‌ها، نظرات، انتقادات و پیشنهادات سازنده اهالی فرهنگ و هنر به منظور افزایش کیفیت برنامه‌‌‌های فرهنگی و هنری است.


انتهای پیام/ع


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
پر بیننده ها