توسعه ملي در گروه توسعه متوازن شهر و روستا است

منتخب مردم اردبیل نیر نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت:اگر به دنبال توسعه ملي هستيم اين مهم در گروه توسعه متوازن شهر و روستا است.
کد خبر: ۸۶۸۲۱۱۸
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین، رضا كريمي منتخب مردم اردبیل نیر نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در جلسه با شورا و دهياران بخش سبلان سرعین گفت:اگر به دنبال توسعه ملي هستيم اين مهم در گروه توسعه متوازن شهر و روستا است.

وی افزود: باحضوري كه در بخش ها، روستاها و همچنين مناطق مختلف صورت مي گيرد مشكلات و مسائل منطقه احصا شده و ميتوانند در تصميم گيري هاي استاني از جمله شوراي برنامه ريزي و همچنين مسائل كلان كشور اثرگذار باشد.

وی اظهار کرد: براي ايجاد سدهاي بزرگ در منطقه اجازه تخصيص آب به راحتي انجام نمي شود اما ما تلاش خود را انجام خواهيم داد و پيگير اين مسله هستيم.

کریمی افزود: ساير شاخص ها از جمله مشكلات، محروميت ها، نامهرباني هاي گذشته، موقعيت هاي جغرافيايي و يا ويژه گردشگري كه در منطقه وجود دارد بايد در توزيع اعتبارات براي روستاها مورد توجه قرار بگيرد و ما قطعا اين مسائل را تعقيب خواهيم كرد.

منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین گفت: اعتباراتي كه در اختيار دهياران از سوي دولت قرار مي گيرد ميتواند در جهت ايجاد درآمد براي انجام پروژه هاي روستايي، در روستا سرمايه گذاري شود. خيلي از مسائل روستايي ميتواند بدون اعتبار و پول نيز حل شود.

وی تصریح کرد:دهياران مدير روستاها هستند و شاه كليد مديريت نظم و انضباط كاري است، عمل و احترام به اين مسله باور و اعتماد مردم را ايجاد خواهند كرد.

کریمی در پایان گفت: مردم از دهياران انتظاراتي دارند، زماني كه فرد دهيار نشده اين انتظارات وجود ندارد اما بعد از قبول مسولين دهياري با تمام شرايط بايد قبول كنيم كه با شرايط پاره وقتي، مبلغ كم به روستا خدمت كنيم.

رضا کریمی منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با حضور در بخش سبلان سرعین به بررسی مشکلات روستاهای این منطقه پرداخت.

ارسال نظرات