سوم خردادنقطه عطف بزرگی در هشت سال دفاع مقدس است

امام جمعه موقت قلعه رئیسی گفت :سوم خرداد که نقطه عطف بزرگی در هشت سال دفاع مقدس است، روز اقتدار و عظمت ملی و روز تسلیم دشمن و روز مقاومت، ایثار و پیروزی است.
کد خبر: ۸۶۸۲۷۲۴
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۰

سید مهدی افراز صبح امروز در جمع بسیجیان چاروسا با تبریک سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر اظهار داشت: آنچه باعث پیروزی و اقتدار ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس و تداوم این انقلاب شد، روحیه انقلابی و پیروی از مکتب عاشورای امام حسین (ع) بود.

امام جمعه موقت قلعه رئیسی تصریح کرد: خرمشهر امروز به ما درس بزرگی می‌دهد و درس بزرگ خرمشهر این است که به غرب تکیه نداشته باشید، بلکه به توان جوانان خود تکیه کنیم.

وی افزود: آزادی خرمشهر و پیام بزرگ امام که فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد سبب شادی و تهنیت در همه مردم ایران شد و ماه خرداد یکی از ماه های ویژه در تاریخ انقلاب اسلامی ایران محسوب می شود.

افراز بیان کرد: سوم خرداد که نقطه عطف بزرگی در هشت سال دفاع مقدس است، روز اقتدار و عظمت ملی و روز تسلیم دشمن و روز مقاومت، ایثار و پیروزی است.

امام جمعه موقت قلعه رئیسی با بیان اینکه سوم خرداد نماد صلابت، ایستادگی، استقامت و ولایت پذیری ملت ایران است تاکید کرد: سوم خرداد نماد پیروزی مستضعفان بر مستکبران است و نشان می دهد که ملتها قادرند کارهای ناممکن را شدنی کنند و امروز باید با تعمق در حماسه آزاد سازی خرمشهر درس مقاومت و ایستادگی بگیریم.

وی در پایان از بسیجیان خواست تا همانند بسیجیان هشت سال دفاع مقدس با ایثار و از خود گذشتگی در جنگ نرم امروز پیروز شوند.

ارسال نظرات