کاروان پیاده آستارا عازم حرم حضرت روح‌الله شد

کاروان پیاده آستارا به عشق حضرت امام خمینی (ره) و تجدید پیمانی دوباره با آرمان های انقلاب و امام راحل عازم حرم حضرت روح‌الله شد.
کد خبر: ۸۶۸۲۷۲۹
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستارا ، کاروانی متشکل از ۱۸ نفر از عاشقان حضرت روح‌الله با پای پیاده، عازم حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی شدند تا بیعتی دوباره با خمینی کبیر، رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی ببندند، کاروانی که نمادی از عشق و علاقه‌مندی و دوستداران آن حضرت است.

در این کاروان پیاده جوان ۱۹ ساله تا پیرمرد ۶۶ ساله حضور داشتند تا حماسه‌ای دیگر در راه عشق به امام و شهدا بیافرینند و ثابت کنند که هرلحظه آماده‌اند و ادامه‌دهنده‌ راه شهدا هستند.

زائرین مرقد مطهر امام راحل پس از بیعت با شهدای دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس در مزار شهدای این شهرستان با پای پیاده راهی حرم حضرت روح‌الله شدند.

سرهنگ پاسدار محمد علی‌علی زاده، فرمانده سپاه ناحیه آستارا در حاشیه اعزام این کاروان گفت: همه ساله با نزدیک شدن به سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) عاشقان حضرت امام راحل از این شهرستان مرزی جهت تجدید پیمان با آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و انقلاب به مرقد حضرت روح الله اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه امروز ۱۸ نفر مرد از بندر آستارا با حضور در مزار شهدای شهرستان ضمن تجدید میثاق با آرمان های شهدا عازم مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) شدند، افزود: حرکت اصلی کاروان پیاده به سمت حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) همزمان و همراه با کاروان های پیاده شهرستان های مختلف استان فردا صبح از محل رو به روی مصلای نماز جمعه شهر رشت آغاز می‌شود.

سرهنگ علی‌زاده گفت: پیش بینی می‌شود امسال قریب به ۵۰۰ نفر در قالب کاروان سواره از بندر آستارا عازم حرم مطهر معمار کبیر انقلاب اسلامی شوند.

ارسال نظرات