مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران غرب هرمزگان:

دشمن به واسطه اشراف سربازان گمنام امام زمان(عج) جرأت نگاه چپ به کشور را ندارد

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران غرب هرمزگان گفت: دشمن به واسطه اشراف سربازان گمنام امام زمان(عج) جرأت نگاه چپ به کشور را ندارد.
کد خبر: ۸۶۸۲۸۱۴
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، خلیل محامدی معاون فرماندار، ابراهیم آفند مدیر بنیاد شهید غرب هرمزگان و غلام شهبازی مدیر آموزش و پرورش بندرلنگه عصر امروز با حضور در منزل شهید جاوید الاثر عبدالرضا مینکی با خانواده و مادر این شهید بزرگوار دیدار کردند.

ابراهیم آفند با تبریک به مناسبت میلاد با سعادت امام زمان (عج) و گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) و اشاره به اینکه امنیت امروز را مرهون خون شهدا و ایثارگری سربازان گمنامی هستیم که ادامه دهنده راه شهدا هستند، افزود: از سربازان گمنام امام زمان (عج) هرچه بگوییم، کم گفته ایم؛ از پیچیدگی یک ماموریت تا انجام درست آن و دلهره‌های حین کار و خلاصه آسمانی شدن و پرواز در گمنامی و بی‌صدایی آنها که به واقع قدم در مسیر شهادت نهادند.

وی اضافه کرد: امنیتی که امروز به آن می‌بالیم، ثمره خون چند نسل عزیزانی است که همه چیز خود را وقف این نظام مقدس کرده و این بلاشک اجری معنوی دارد چرا که خطر کردن در برابر دشمنانی که هر روز دسیسه‌های جدیدی را به کار می‌گیرند و درگیری با ظالمان و استعمارگران که گاها با لباس خودی ظاهر می‌شوند، از پیچیدگی‌های این کار است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران غرب هرمزگان تصریح کرد: امروز اگر دشمنان قسم خورده انقلاب جرات به خود نمی‌دهند که به کشور ما چپ نگاه کنند، به خاطر اشراف اطلاعاتی همین سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

وی یادآور شد: همه ما باید قدردان این عزیزان باشیم و با این سیستم همکاری داشته باشیم و این را مد نظر قرار دهیم که هر کس در هر جا مشغول انجام وظیفه است، بایستی قوانین امنیتی را در این زمان با حساسیت بیشتری به کار بندد.

ارسال نظرات