مسؤول بسیج سازندگی سپاه بندرلنگه:

پرداخت ۸ میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در شهرستان بندرلنگه

مسؤول بسیج سازندگی سپاه بندرلنگه از پرداخت ۸ میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در راستای ایجاد صنایع تبدیلی و رفع محرومیت در نقاط مختلف این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۲۸۱۹
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج استان هرمزگان،عبدالزهرا لنگه‌ مسؤول بسیج سازندگی سپاه بندرلنگه اظهار داشت: بخشی از تحقق اقتصاد مقاومتی به رفع محرومیت از مناطق کمتر توسعه یافته در قالب اردوهای جهادی اختصاص دارد و در این راستا تاکنون ۸ میلیارد ریال تسهیلات در این قالب بخصوص در زمینه توسعه صنایع تبدیلی و کمک به اشتغال مردم پرداخت شده است.

وی افزود: راه‌اندازی کارگاه‌های کوچک و متوسط در این شهرستان در قالب ۳۵ واحد و برگزاری کلاس‌های آموزشی در زمینه رشد توانمندی‌های علمی این حوزه بخصوص برای جوانان زمینه‌ساز تحقق اقتصاد مقاومتی و مهیا کننده شرایط برای کار بر مبنای تخصص و توان فردی بوده است.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه بندرلنگه ادامه داد: یکی از اقدامات خوب بسیج، ایجاد هم‌افزایی میان اقشار مختلف بسیج و استفاده از ظرفیت بسیج اساتید و نخبگان برای آموزش و افزایش توان علمی اعضای بسیج سازندگی بوده است که دستاوردهای خوبی را بخصوص در زمینه انتقال دانش اشتغال‌آفرینی به دنبال داشته است.

وی بیان کرد: بسیج سازندگی سپاه بندرلنگه تاکنون ده‌ها پروژه محرومیت‌زدایی را در نقاط مختلف این شهرستان و بخصوص در مناطق روستایی به اجرا درآورده که از جمله آنها می‌توان به ایجاد بیش از ۱۷۰ مسجد، خانه بهداشت، غسالخانه، خانه عالم و وضوخانه و سرویس بهداشتی در این مناطق اشاره کرد.

لنگه‌ای گفت: از جمله دیگر اقدامات بسیج سازندگی سپاه بندرلنگه، ارائه صدها ساعت خدمات بهداشتی و درمانی و ارائه خدمات دارویی و پزشکی به مردم مناطق محروم و روستایی این شهرستان و توزیع صدها بسته معیشتی و آموزشی میان دانش‌آموزان این مناطق بوده است.

وی عنوان کرد: خدمات متعددی نیز به بیماران صعب‌العلاج این منطقه و ایتام و خانواده‌های بی‌سرپرست و بدسرپرست شهرستان بندرلنگه ارائه شده که توانسته باری از دوش این عزیزان و خانواده‌های آنان بردارد.

 

ارسال نظرات