فرمانده سپاه ساری خبر داد

همایش 5 هزار نفری بسیجیان ساروی در حمایت از مدافعان حرم

همایش پیاده روی بسیجیان ساروی به مناسبت سوم خرداد و گرامی داشت یاد و خاطره 30 شهید مدافع حرم مازندران با حضور 5 هزار نفر از بسیجیان ساروی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۸۲۹۶۱
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،علی خادم در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: همایش پیاده روی بسیجیان ساروی به مناسبت سوم خرداد و گرامی داشت یاد و خاطره 30 شهید مدافع حرم مازندران با حضور 5 هزار نفر از بسیجیان ساروی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این پیاده روی با حضور گردان‌های بیت المقدس، کوثر، امام علی(ع)، امام حسین(ع)، بسیجیان پایگاه های محلات و مردم شهرستان ساری برگزار خواهد شد. وی در مورد زمان و مکان این برنامه گفت: آغاز حرکت پیاده روی بسیجیان غروب چهارشنبه ساعت 17 از حسینیه عاشقان ساری است و تا امامزاده یحیی(ع) ادامه دارد.

فرمانده سپاه ساری هدف از برگزاری این پیاده روی را زنده نگه داشتن ایثار و از خودگذشتگی شهدای مدافع حرم دانست و خاطرنشان کرد: حضور 5 هزار نفری بسیجیان ساروی نشان از حمایت آن‌ها از جریان مقاومت دارد.

خادم تاکید کرد: این پیاده روی نشان می دهد که بسیجیان حامی آرمان های انقلاب و مقاومت اسلامی در مقابل تفکر تکفیری ها هستند و با حضور در صحنه به برخی ها که خیال سازش با غرب دارند اعلام می کند انقلاب اسلامی با رویکرد استعمار‌ستیزی پا به عرصه وجود گذاشت و هرگز پرچم سازش را در کنار پرچم ستیز قرارنمی دهد.


انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها