فرمانده تیپ نیرو ویژه مالک اشتر:

هدف استکبار براندازی جمهوری اسلامی ایران است / هزینه غربی ها علیه مسلمانان به نفع آمریکاست

فرمانده تیپ نیرو ویژه مالک اشتر با اعلام اینکه گروه‌های تکفیری و داعش با حمایت همه‌جانبه در حال جنایت و آدم‌کشی هستند، افزود: دشمنان استکباری و رژیم صهیونیستی در اهداف کلیدی و محوری خود به دنبال براندازی جمهوری اسلامی ایران هستند.
کد خبر: ۸۶۸۳۳۰۱
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سردار سید حیدر موسوی سه‌شنبه شب در اجتماع بزرگ حمایت و پشتیبانی از مدافعان حرم توسط مردم این شهرستان در آستان مقدس امام زاده ابراهیم(ع)، اظهار کرد: ملت ایران اسلامی همیشه در صحنه بوده و به برکت خون پاک شهدا همیشه بیدار و هوشیار است.

وی با اشاره به درایت و آگاهی رهبر معظم انقلاب اسلامی، افزود: معظم‌له به بهترین شکل وقایع اطراف در حال و آینده را رصد می‌کنند و این نعمت بزرگی است.

فرمانده تیپ نیرو ویژه مالک اشتر با تاکید بر بیانات امام امت که آمریکا را شیطان بزرگ می‌دانستند، ادامه داد: مردان غیور و توانمند لشکر 25 کربلا همانند هشت سال دفاع مقدس خط‌شکن بوده و امروز با استقامت، مردانگی و درایت در حال نقش‌آفرینی هستند.

این مسؤول با اعلام اینکه عملیات در خان‌طومان سوریه از سوی آمریکایی‌ها برای نیروهای تکفیری تسهیل شده بود، اظهار کرد: فاجعه خان‌طومان در آتش‌بس کامل روی داد و نیروهای ارزشمند ایرانی به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه آمریکا ثابت کرده که همیشه به دنبال شیطنت است، ادامه داد: این کشور می‌خواهد افکار عمومی جهان را منحرف کرده و به سمت خواسته‌های شوم خود بکشاند.

موسوی با اشاره به اینکه شیطنت در خوی آمریکا بوده و این کشور آن را برای بقای خود می‌‎داند، ادامه داد: همه کشورها دست این استکبارگر را خواندند.

وی با اشاره به اینکه دفاع از حرم اهل بیت(ع) دفاع از مقدسات و اماکن مقدس است، بیان کرد: حمایت مردم از مدافعان حرم و پشتیبانی از آنها ستودنی و ارزشمند است.

فرمانده تیپ نیرو ویژه مالک اشتر با اعلام اینکه گروه‌های تکفیری و داعش با حمایت همه‌جانبه در حال جنایت و آدم‌کشی هستند، افزود: دشمنان استکباری و رژیم صهیونیستی در اهداف کلیدی و محوری خود به دنبال براندازی جمهوری اسلامی ایران هستند.

این مسؤول با اشاره به وجود بیش از 3 هزار رسانه صهیونیستی با امکانات روزآمد دنیا برای مقابله با اسلام و نظام اسلامی، گفت: استکبارگران با توطئه‌آفرینی می‌خواهند به اهداف خود برسند و در این بین وهابیت در منطقه هم با حمایت آنها دست به جنگ و کشتار می‌زند.

موسوی، اهداف کشورهای غربی در منطقه را معامله‌گری برشمرد و با اشاره به اهداف پلید آل‌سعود، ادامه داد: هزینه علیه مسلمانان باعث سود و منفعت آمریکا می‌شود.

فرمانده تیپ نیرو ویژه مالک اشتر، آمریکا را دشمن بشریت دانست و بیان کرد: زندگی و حیات آمریکا به دشمنی‌هایش وابسته است ولی ایران اسلامی به برکت خون شهدا میدان‌دار ایستادگی و مقاومت بوده و مردم کشورمان همیشه بیدار و هوشیار هستند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها