خبرهای داغ:
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

نیاز به نهضت مردمی داریم

محسن رضایی در جمع پیشکسوتان سپاه عاشورا در تبریز با بیان اینکه کشور ما 50 درصد مسیر را که مربوط به امنیت و اقتدار است سپری کرده، اذعان کرد: حوزه فرهنگ و اقتصاد هنوز فتح نشده و مصاف آینده ما با دشمنان در این دو حوزه خواهد بود.
کد خبر: ۸۶۸۳۵۴۱
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید به اینکه دشمن تلاش دارد با همه ابزارهای خود(تبلیغات، ماهواره و ..) جنگ را به حوزه فرهنگ و اقتصاد بکشد، افزود: علیرغم کارشکنی های گذشته امریکا در ویزا ندادن به هموطنان ما، در حال حاضر به هنرمندان، نخبگان و ... به راحتی ویزا می دهند که در حقیقت تور امریکایی برای عملی کردن طرح نفوذ آن هاست.

وی با تاکید به اینکه ما باید همچون دوران دفاع مقدس، ابتکار راهبردی داشته باشیم، اظهار داشت: امریکا در حال حاضر روی دو مسئله خنثی سازی رهبری و جدا کردن مردم از نظام برنامه ریزی کرده و همزمان با این طرح پیچیده، تلاش دارد نفرات مورد نظر خود را بانفوذ در کشور، جایگزین کند.

رضایی با بیان اینکه این اطلاعات از سازمان جاسوسی خود امریکا به دست آمده، تصریح کرد: براساس این برنامه، امریکا می خواهد مردم را از نظام اسلامی جدا کرده و با تضعیف رهبری، مانع از تحقق نظریات و اجرایی شدن دیدگاه های ایشان در سطح کشور شود.

وی نبرد امروز را اعتقادی، فرهنگی و اقتصادی دانست و تاکید کرد: در چنین شرایطی انقلاب نیاز به لشکر دارد و سپاهیان نباید نظاره گر باشند و باید با حرکت خود، رهبری را از تنهایی خارج کنند.

محسن رضایی پیشکسوتان سپاه را طلایه داران این حرکت عنوان و توصیه کرد: پیشکسوتان باید تجربه های گرانبهای خود را به نسل های جدید و آینده منتقل کنند.


وی ادامه داد: در مسئله فرهنگ و ادبیات دفاع مقدس کارهای زیادی انجام شده ولی در حوزه انتقال تجارب جنگ که قابل بیان نبوده و کاری دلی است، تنها 10 تا 15 درصد کار انجام شده و نیازمند همت بیشتر پیشکسوتان این عرصه است که در قالب مستندسازی، تجارب را جمع کرده و منتقل کنند.

رضایی در بخش پایانی سخنان خود با تاکید به اینکه نیاز به نهضت مردمی داریم، خاطرنشان کرد: مردم باید با کمک به نظام، دولت و سپاه، همه هدفشان این باشد که نظریات رهبر فرزانه انقلاب از اقتصاد مقاومتی گرفته تا بحران سوریه، محقق شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار