دانش آموز دختری که از رشادت شیرمردان ایران می گوید

ایستادگی کشورمان، همه در سایه خدمات ارزنده شیرمردان است

دلنوشته معصومه جعفری خلفلو: با خود می‌اندیشم اگر کشورمان تا بدین سال‌ها سرپا و سربلند ایستاده است اگر مردمان غیور این سرزمین، روزگار خویش را با غرور و هیبت ملی سپری می‌کنند اگر ما دانش‌آموزان و آینده‌سازان این مملکت، در امنیت و آسایش به آموختن علم و دانش می‌پردازیم و صدها اگرهای دیگر که هر یک از آنها مایه مباهات ایرانیان است
کد خبر: ۸۶۸۳۵۸۸
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، دلنوشته دانش آموز اردبیلی را در ذیل آورده ام که با هم بخوانیم:

می‌خواهم کلامی را که تا به حال در سینه‌ام حبس بوده در آسمان برگه زیر قلم خویش به پرواز درآورم و از سربازان گمنام امام زمان (عج) که در این مرز و بوم اسلامی خدمت می‌کنند، سخن بگویم.

آنهایی که در طول سی و شش سال عمر پربرکت انقلاب، جان خویش را خالصانه در طبق اخلاص نهاده و با خدمات شایسته و صادقانه، قله‌های راستین مقاومت و ایستادگی را تا اوج، فتح کرده‌اند، آنانی که همچون فرشتگان با توکل به خداوند متعال دست مردم را مقتدرانه و با صلابت راسخ می‌گیرند و به سمت نور هدایت می‌کنند.

آری، کم نبود حوادث و توطئه‌هایی که به دست این دلیرمردان خنثی گشته و با اقدامات به موقع آنان از وقوع حوادث تلخ پرشماری جلوگیری شده است.

این سربازان گمنام، با خدمات شایان خویش توانسته‌اند بارها با اطلاع‌رسانی جامع و مدبرانه، مردم کشور ما را از مشکلاتی که دشمنان با انواع نقشه‌ها و با عناوین مختلفی همچون پیشرفته کردن ، به روزکردن و ... اذهان مردم را فریب می‌دهند، آگاه نمایند و مانع رسیدن دشمنان به اهداف شوم‌شان شوند.

با خود می‌اندیشم اگر کشور ما، ایران عزیز، تا بدین سال‌ها سرپا و سربلند ایستاده است اگر مردمان غیور این سرزمین، روزگار خویش را با غرور و هیبت ملی سپری می‌کنند اگر ما دانش‌آموزان و آینده‌سازان این مملکت، در امنیت و آسایش به آموختن علم و دانش می‌پردازیم و صدها اگرهای دیگر که هر یک از آنها مایه مباهات ایرانیان است، همه و همه آنها در سایه خدمات ارزنده این عزیزان می‌باشد.

اینک ملت ایران، با دیدگانی بازتر، دست در دست شما عزیزان داده و با زمزمه سرود همبستگی پای در فراز و فرودهایی می‌نهد که ایران همیشه سربلند را به سرمنزل فتح و پیروزی برساند.

ارسال نظرات