سپاه شهرستان خوی استان آذربایجان غربی برگزار می کند :

مراسم بزرگداشت سردار ناظري در وطن مادري

ايران اسلامي در واپسين لحظه هاي سوم شعبان در حالي كه غرق سرور و شادي بود و داشت خود را براي ميلاد قمر بني هاشم آماده مي كرد با شنيدن خبري تاسف برانگيز، خاطرات عمليات هاي دفاع مقدس را مرور كرد.
کد خبر: ۸۶۸۳۶۰۸
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج مساجد و محلات، دلاورمردان و رزمندگان ايران اسلامي امروز در ماتم سرداري به سوگ نشسته كه جهادهاي بيشماري را براي ايران رقم زده و نيروهاي دليري براي مقابله با استكبار آموزش داده است.
وی از فرماندهان قدیمی و کارکشته نیروهای ویژه سپاه پاسداران بود که در هشت سال دفاع مقدس در جبهه های نبرد حضور مستمر داشته و منشا خدمات و فداکاری های بیشماری بوده است .
آري سخن از حاج محمد ناظري است كه پس از جنگ نيز بيكار ننشست و همچنان به مربی بودن خود ادامه می دهد و مسئول دوره های متعدد جنگ های نامنظم و چریکی بوده و نفرات زبده بسیاری را بعنوان چریک و تکاور به بدنه نیروهای نظامی کشور معرفی کرده است؛ طوري كه وي به عنوان فرمانده عملیات های دستگیری نظامیان متجاوز آمریکایی و انگلیسی در آبهای سرزمینی ایران در خلیج فارس همچنان خستگي ناپذير حضور داشت.
در سالهای اخیر و بعد ایجاد ناامنی در کشور سوریه و پس از آن که نیروهای نظامی ایران نیز در این کشور حضور مستشاری بهم رساندند، بخشی از نیروهای تربیت شده توسط سردار ناظری به جهت آمادگی های بالا و تخصص در جنگ های نامنظم به سوریه اعزام شدند تا بتوانند از حریم عمه سادات دفاع نمایند و مفتخر به  حضور به عنوان «مدافعان حرم» گردند.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات