بزرگترین معضل کانون های مساجد بیله سوار چیست

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: عدم تحصیص اعتبارات فرهنگی در شهرستان بیله سوار و کمبود اعتبار در کانون ها بزرگترین معضل در سطح کانون ها است.
کد خبر: ۸۶۸۳۶۲۳
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، نادر سقاء، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در جلسه هیئت نظارت شهرستان بیله سوار با موضوع طرح غنی سازی اوقات فراغت این شهرستان گفت: عدم تحصیص اعتبارات فرهنگی در شهرستان و کمبود اعتبار در کانون ها بزرگترین معضل در سطح کانون های شهرستان ها است.

وی با اشاره به اینکه شورای فرهنگی باید در سطح روستاها تشکیل شود، تصریح کرد: ایجاد شور و هیجان فرهنگی و برنامه های اجتماعی در روستاها موجب ایجاد تحول فرهنگی خوبی در منطقه خواهد شد که این مسئله مشارکت جدی دهیاران روستاها را می طلبد.

سقاء با تاکید بر اینکه کانون های شهرستان بیله سوار در سال گذشته در جشنواره های مختلف مقام کسب کرده اند، افزود: پتانسیل ها و ظرفیت های خوبی در شهرستان بیله سوار از نظر فرهنگی وجود دارد و نمونه های آن کسب رتبه های مختلف در جشنواره ها از سوی اعضای کانون های فرهنگی است.

این مقام مسئول با بیان این مطلب که حضور امام جماعت در مساجد یک ضرورت است، خاطر نشان کرد: اولویت اعزام روحانی برای مساجد در شهرستان های مرزی و محروم است که با هماهنگی های صورت گرفته در صورت تامین محل اسکان روحانیون در ماه مبارک رمضان اعزام خواهد شد.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با اعلام این مطلب که به همت دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بیله سوار 10 کانون فرهنگی هنری جدید در سال گذشته تاسیس شده است، یادآور شد: حمایت دهیاران از برنامه های فرهنگی اجرایی در روستاها موجب تقویت کانون های مساجد و تشویق مدیران مسئول برای همت بیشتر در برنامه های فرهنگی خواهد شد.

ارسال نظرات