خبرهای داغ:
معاون فرماندار شادگان تاکید کرد

ضرورت ارتقای سطح معیشتی مردم با استفاده از ظرفیت بندر شادگان

معاون فرماندار شادگان بر ضرورت ارتقای سطح معیشتی مردم شهرستان با استفاده بهینه از ظرفیت بندر شادگان تاکید کرد.
کد خبر: ۸۶۸۳۹۲۵
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شادگان، نعمت‌اله آلبوغبیش امشب در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان اظهار کرد: یکی از راه‌های مهم و اساسی کاهش قاچاق، حمایت از فعالیت تجاری سالم و فرهنگ‌سازی در این زمینه و استفاده حداکثری از ظرفیت بندر شادگان است.

وی با اشاره به نرخ بالای بیکاری شادگان، این مشکل را یکی از مهم‌ترین عوامل روی آوری به شغل‌های کاذب و قاچاق عنوان کرد و افزود: توسعه بندر شادگان و کارآفرینی با راه‌اندازی بازارچه‌های تجاری در سه‌راهی دارخوین، خور دورق و مرکز شهر که مطالعات آنها انجام شده است، علاوه بر ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری، رشد، توسعه و رونق اقتصادی منطقه را به‌دنبال خواهد داشت.

معاون فرماندار شادگان به پدیده ناهنجار عرضه و فروش غیرمجاز بنزین در خیابان‌های اصلی شهر اشاره و خاطرنشان کرد: اکثر فروشندگان غیرمجاز بنزین در نقاط پر تردد و حساس واقع هستند و علاوه بر ایجاد سد معبر و احتمال برخورد وسایل نقلیه عبوری با بشکه‌های چیده شده در عرض خیابان، خطر شدید آتش‌سوزی و وقوع حوادث ناگوار، جان فروشندگان و عابران را به شدت تهدید می‌کند.

وی ادامه داد: لازم است هرچه سریع‌تر در این راستا شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و نیروی انتظامی با همکاری سایر متولیان امر اقدام جدی در جهت جمع‌آوری و پیشگیری از وقوع حوادث اقدام کنند.

آلبوغبیش در پایان یادآور شد: تسریع در تکمیل جایگاه‌های عرضه سوخت در حال احداث و تسهیل در صدور مجوز احداث جایگاه‌های جدید از عوامل مهم و اساسی در جهت کاهش عرضه سوخت غیرمجاز هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها