امام جمعه شهرستان جویبار :

نباید اجازه داد تفکر غربی بر اداره کشور مسلط شود

امام جمعه شهرستان جویبار در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد:امروز نباید اجازه دهیم اندیشه های غربی بر کارها و افراد مسلط شوند زیرا آنان به دنبال آسیب رساندن به نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.
کد خبر: ۸۶۸۴۰۷۴
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از جویباران،حجت الاسلام محمدتقی نادعلی زاده امام جمعه شهرستان جویبار در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: امروز معنای جنگ نرم معادل نفوذ است، نفوذی که مقام معظم رهبری هشدارهای بسیاری در این مورد داده است.

وی افزود: دشمن امروز به دنبال نفوذ در سرمایه بزرگ نیروی انسانی ما یعنی جوانان است.

امام جمعه جویبار با بیان اینکه دشمن به دنبال القای برخی مفاهیم در کشور است گفت: دشمن به دنبال القای تفکر "ما ضعیف هستیم"  است، آنها می خواهند کشور ایران را ضعیف و ناتوان جلوه بدهند.

نادعلی زاده به ایستادگی مردم ایران در مقابل استکبار اشاره و عنوان کرد: ملت غیور ایران طبل تو خالی امپریالیسم را به دنیا نشان داد و در مقابل هجمه های سنگین آنان ایستادگی و مقاومت کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز نباید اجازه دهیم در عرصه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی نفوذی صورت بگیرید و اندیشه های غربی بر کارها و افراد مسلط شوند زیرا آنان به دنبال آسیب رساندن به نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها