نماینده ولی فقیه در لرستان:

مرجعیت ستاره های درخشان در آسمان هدایت هستند

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: مرجعیت ستاره های درخشان در آسمان هدایت هستند.
کد خبر: ۸۶۸۴۰۹۱
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی در مراسمی که به منظور استقبال از حجت الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی مرجع عالیقدر جهان اسلام در دفتر نمایندگی ولی فقیه در لرستان برگزار شد، گفت: علمای دین همواره پشتیبان و هدایتگر مردم و منشاء اثرات ارزشمندی در جامعه بوده اند. در واقع مرجعیت ستاره های درخشان در آسمان هدایت هستند.

وی با اشاره به اینکه مرجعیت از شروع غیبت کبری مسئولیت دینداری و مراقبت از دین و مراقبت از مردم را داشته اند، افزود: اگر امروز در جهان اسلام شاهد اثرگذاری مسلمان هستند این اثرگذاری ثمره تلاش مرجعت است. به عنوان نمونه انقلاب اسلامی ثمره مرجعیت امام خمینی (ره) است و بعد امام نیز رهبر معظم انقلاب 27 سال رهبری الهی مردم را بر دوش گرفتند و نه تنها موجی شدند که روز به روز بر عظمت ملت ایران افزوده شود؛ بلکه فرهنگ اهل بیت (ع) را نیز به دنیا معرفی کردند.

نماینده ولی فقیه در لرستان به نقش آیت الله سیستانی در حفظ استقلال عراق اشاره کرد و گفت: آیت الله سیستانی با قدرت و نفوذ خود موجب حفظ استقلال و تمامیت ارضی و سبب دفع فتنه های بزرگ داخلی و خارجی در عراق شد و اگر وجود این مرجع عالیقدر نبود الان عراقی وجود نداشت.

میرعمادی اظهار کرد: حتی استکبار جهانی هم به قدرت مرجعیت در عراق اعتراف کرده است.

وی با بیان اینکه خداوند را شاکریم که سایه مرجعیت بر سر ماست افزود: نمی توان افرادی را که در قدرت بخشیدن به مرجعیت اثرگذار بوده اند را نادیده گرفت در واقع این افراد با تدبیر ور اندیشه خود نقش مرجعیت را برجسته می کنند. یکی از این افراد آیت الله شهرستانی است که با مدیریت، توان علمی، بصیرت، و مجاهدت، تلاش خستگی ناپذیر و ارتباط با دانشمندان و عالمان مذاهب نقش اثرگذاری را در انجام رسالت خود ایفاء کرده است.

میرعمادی بیان کرد: انجام خدمات علمی، فرهنگی و اجتماعی و رسیدگی به فقرا، طلاب و روحانیون از ویژگی های آیت الله شهرستانی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: پایه گذاری موسسه آل البیت که به یک مرکز جهانی تبدیل شده است، تاسیس دهها کتابخانه با کتاب های نفیس نظیر کتابخانه تخصصی فقه و اصول، کتابخانه تخصصی حدیث و قرآن، کتابخانه تخصصی فلسفه و کلام و کتابخانه تخصصی ادیان و پایه گذاری مرکز پژوهش های فلکی و نجومی بخشی از فعالیت های نماینده آیت الله سیستانی است..

میرعمادی با اشاره به تلاش های دشمن در عرصه فضای مجازی برای ضربه زدن به اسلام اظهار کرد: شبکه ماهواره ای هدهد از جمله شبکه هایی است که به دو سه زبان فارسی، عربی و اخیرا انگلیسی توسط آیت الله شهرستانی راه اندازی شده و مخاطبان زیادی را هم جذب کرده است.

ارسال نظرات