اشتغال توأم با تولیداز مزایای ستاد رفع موانع تولید در استان است

رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: تثبیت اشتغال اشتغال توأم با تولید از جمله مزایای برگزاری ستاد رفع موانع تولید در استان است.
کد خبر: ۸۶۸۴۰۹۸
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۳

داریوش دیودیده در گفتگو با بسیج اظهار کرد: یکی از برنامه‌های خوبی که در دوره کنونی در همه جای کشور برگزار می‌شود برگزاری ستاد رفع موانع تولید در استان‌های مختلف است.

این مسؤول گفت: این ستاد در استان ما به ریاست استاندار و با حضور همه جانبه اعضای عضو برگزار می‌شود و همه برای فعالیت و رونق صنایع و واحدهای تولیدی در استان اظهار نظر می‌کنند.

رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان گفت: حضور مدیران عامل بانک‌ها در این نشست‌ها یکی از راهکارهای خوب برای کمک به واحدهای تولیدی مشکل‌دار است که بانک‌ها در یک طرف قضیه قرار دارند و بدون همکاری آن‌ها هیچ مشکلی حل نخواهد شد.

دیودیده افزود: یکی از اقدامات خوب در طول سال جاری برگزاری جلسه و نشست با مسؤولان صندوق توسعه ملی چه در استان و چه در مرکز بود که با مشکلات واحدهای تولیدی استان به خوبی آشنا شدند.

این مسؤول گفت: واحدهای تولیدی استان اگر بیشتر مورد حمایت قرار گیرند قادر به انجام کارهای بزرگ حتی در زمینه صادرات محصول خواهند بود.

دیودیده به برخی از تصمیمات اساسی در نشست ستاد رفع موانع تولید استان اشاره کرد و گفت: علاوه بر تصمیمات خروجی‌های خوبی را نیز شاهد بوده‌ایم به نحوی که با تصمیم‌گیری‌های خوب در این نشست‌ها تاکنون تثبیت اشتغال بیش از 600 نفر را در استان داشته‌ایم.

وی یک بخش از دستاوردها را علاوه بر تولید موفقیت در امور اشتغال دانست و گفت: وقتی از تولید سخن به میان می‌آید یکی از اهداف اشتغال توأم با تولید است که در این ستاد همه به دنبال اشتغال هر چه بیشتر و همچنین تثبیت اشتغال کنونی هستیم.

این مسؤول جلوگیری رکود واحدهای تولیدی را از دیگر دستاوردهای این نشست‌ها عنوان کرد و گفت: برخی از واحدهای تولیدی نیز با کمتر از 50 درصد ظرفیت خود کار می‌کردند که در این نشست‌ها با تصمیمات خوبی که گرفته شد توانستیم این ظرفیت را افزایش دهیم.

دیودیده با تأکید بر این که همه اقدامات برای نیل به اهداف بالاتری از جمله توسعه صادرات است، افزود: امیدواریم در جلساتی که برگزار می‌کنیم به اهداف بلندمدت خود نیز دست یابیم.

ارسال نظرات