امام جمعه مشگین‌شهر:

نبرد ملت ایران با استکبار جهانی جنگ اراده‌هاست

ملت ایران در حال نبرد با استکبار جهانی است و مقام معظم رهبری این جنگ را جنگ اراده‌ها عنوان کرده که ملت ایران با اراده آهنین خود در مقابل استکبار ایستادگی کرده است.
کد خبر: ۸۶۸۴۱۰۶
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین‌شهر در خطبه های نماز جمعه 7 خرداد ماه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان دانشگاه امام حسین (ع) گفت: سوم خرداد نماد پیروزی حق علیه باطل و نماد قدرت الهی بود که امام راحل فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد چرا که اگر ملتی اراده کند اراده خداوند نیز همراه این ملت خواهد بود.
 
 
 
وی افزود: از 37 سال پیش دشمن در حال جنگ با جمهوری اسلامی ایران است اما اراده خداوند موجب شده است دشمن از اجرای نقشه های خود باز ماند.
 
 
 
وی ادامه داد: ملت ایران در حال نبرد با استکبار جهانی است و مقام معظم رهبری این جنگ را جنگ اراده‌ها عنوان کرده که ملت ایران با اراده آهنین خود در مقابل استکبار ایستادگی کرده است.
 
 
 
امام جمعه مشگین شهر در بخشی از سخنان خود با اشاره به سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت: 14 خرداد ماه سال روز رحلت امام راحل است که باید با حضور خود در مراسمات ارتحال این ایام گرامی داشته شود.
ارسال نظرات