امام جمعه نیر:

پاسداری از انقلاب و ادامه راه امام راحل وظیفه همه ماست

پاسداری از نهضت امام خمینی (ره)، آرمان‌ها و اهداف ایشان وظیفه همه ملت است.
کد خبر: ۸۶۸۴۱۵۳
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، حجت الاسلام میکائیل مقدسی در خطبه های نماز جمعه این هفته نیر با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوی الهیاظهار داشت: امروز اقتدار و شکوه ایران اسلامی در مجامع داخلی و بین المللی مرهون اندیشه های خرمندانه آن رهبر فرزانه و عالم بزرگ است.

وی گفت: تمام آزادیخواهان جهان از شیوه و سیره امام خمینی در استکبار ستیزی و ظلم ستیزی تبعیت می کنند.

حجت الاسلام مقدسی بیان داشت: همه ما بعد از کسب شناخت حقیقی نسبت به آرمان‌ها و اهداف بنیانگذار کبیر انقلاب به عنوان یک مبلغ امام (ره) باید اقدام کنیم، تا از این رهگذر نسل جدید نیز از ایشان و همچنین مقام معظم رهبری شناخت درستی به دست آورند.

خطیب جمعه نیر اظهار کرد: وظیفه ماست که با اتحاد و همدلی در راه اهداف عالیه نظام که از مهم ترین یادگاران امام راحل (ره) است گام برداریم و در این راه از هیچ تلاشی فروگذاری نکنیم.

حجت الاسلام مقدسی افزود: امام خمینی (ره) یکی از برجسته ترین رهبران دینی و سیاسی جهان اسلام در چند قرن اخیر بود که توانست علیه مستکبران و زورگویان جهان بپاخیزد.

وی تصریح کرد: حضرت امام خمینی (ره)‌ اهل خلوت، اهل عبادت، اهل گریة نیمه شب، اهل دعا، تضرّع، ارتباط با خدا، شعر و معنویت و عرفان بود.

امام جمعه نیر گفت: آن مردی که دشمنان ملت ایران را می ترساند و به خود می لرزاند، آن سد مستحکم و کوه استوار، وقتی که این مسائل عاطفی و انسانی پیش می آمد، یک انسان لطیف، یک انسان کامل، یک انسان مهربان بود.

ارسال نظرات