اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی در شهرداری اصلاندوز

چندین طرح و پروژه عمرانی و خدماتی در شهرداری اصلاندوز اجرا می شود.
کد خبر: ۸۶۸۴۱۶۳
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، شهردار اصلاندوز به همراه حراست شهرداری از عملیات جدول گذاری و جوب کشی خیابان لاله که توسط واحد فنی و عمرانی شهرداری به مرحله اجرا در آمده بازدید کردند .

سعید قادری شهردار اصلاندوز ضمن تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی پروژه اعم از پیمانکار و مسئولین شهرداری خواستار اجرای پروژه ها طی یک برنامه زمان بندی مدون و مطلوب شد.

وی ضمن تاکید بر رعایت این برنامه زمانبندی و رفع موانع اجرایی، خواستار افزایش سرعت اجرایی، ضمن رعایت کیفیت پروژه ها شد.

شهردار اصلاندوز پیشرفت فیزیکی پروژه را ۳۰درصد ارزیابی کرد و افزود:.با افتتاح هرچه سریعتر آنها امکان استفاده شهروندان از خدمات انجام گرفته فراهم شود.

قادری می گوید طرح های عمرانی متعددی در سطح شهر درحال اجرا هستند که با توجه به نیازهای شهر و در حوزه های مختلف طراحی و آماده شده اند وما امیدواریم با اتمام آین طرح ها، بتوانیم نیازهای شهر و شهروندان را تامین کنیم.

به مناسبت نیمه شعبان و سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر پرچم های ورودی و خروجی شهر اصلاندوز که نماد ایثار و مقاومت ایران اسلامی است تعویض شدند.

علی بابازاده مسئول خدمات شهری شهرداری اصلاندوز به همراه کریم نادری نائب رئیس شورای اسلامی شهر اصلاندوز از خسارت ناشی از بارش تگرگ به جاده آسفالت در کنار پل سیل گیر جنب سد میل مغان بازدید کردند.










ارسال نظرات