خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه بسیج محمد رسول‌الله(ص) شیراز:

بصیرت‌افزایی در میان آحاد جامعه، بهترین راه برای مقابله با استکبار است

حسینی بر لزوم شناسایی و رصد برنامه‌های دشمنان تأکید کرد و گفت: بهترین راه برای مقابله با جهان استکبار و هم پیمانانش بصیرت‌افزایی در بین آحاد جامعه است.
کد خبر: ۸۶۸۴۲۱۳
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴
سیدحسین حسینی، فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز گفت: امروز اگر ذره‌ای غفلت کنیم و به عقب بنشینیم دشمن نفوذ خواهد کرد.

وی آزادسازی خرمشهر از دست متجاوزان را نماد استقامت، آزادی و ایثارگری همه ملت ایران دانست که با تمام وجود در مقابل دشمن به تمام معنا مسلح و مورد حمایت شرق و غرب، ایستادگی کردند و توانستند حماسه‌ای بزرگ در تاریخ رقم بزنند و دشمن را از شهر و دیار خویش بیرون برانند.

حسینی عنوان کرد: امروز نقشه و تاکتیک دشمن برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی به نوعی دیگر تغییر پیدا کرده وجنگ همچنان در مقابل استکبار و ظالمان زمان ادامه دارد.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز تأکید کرد: امروز همه باید برنامه‌های دشمنان را به خوبی رصد و پیگیری کنیم تا بتوانیم دشمن خود را به خوبی بشناسیم چرا که بهترین راه برای مقابله با جهان استکبار و هم پیمانانش بصیرت‌افزایی در بین آحاد جامعه است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن مرادی، امام جمعه شهرک‌های شمال غرب شیراز نیز در این مراسم به تاریخچه مقاومت و ایثار در دو شهر خرمشهر و دزفول اشاره کرد و افزود: عواملی که باعث شکست دشمن در هشت سال جنگ تحمیلی و خصوصاً آزاد سازی خرمشهر شد عبارت بودند از توکل به خدا، حضور مردم، کمک‌های غیبی و عنایت حضرت امام زمان(عج).

یادآور می‌شود، در این برنامه از برخی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که در عملیات غرورآفرین والفجر هشت حضور داشته بودند تقدیر به عمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها