دلنوشته یک دانش آموز:

جمهوری اسلامی میراث امام (ره) است

سپیده جعفری: سربازان ‌‌گمنام، مجاهدانی خاموش‌اند که به خاطر حفظ امنیت ‌ملی و حفاظت میهن ‌اسلامی همواره در جنگ با ایادی استکبار در داخل کشورند و با این وجود حتی گاهی اوقات رنج‌ها و صدمات بسیاری متحمل می‌شوند تا وظایف اسلامی میهن خویش را به خوبی انجام دهند.
کد خبر: ۸۶۸۴۲۶۸
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، دلنوشته دانش آموز اردبیلی را در ذیل آورده ام که با هم بخوانیم:
 
امنیت فردی به حالتی گفته می شود که یک فرد بتواند منافع مادی و معنوی خویش را در قالب قوانین داخلی یک کشور دنبال کند. لذا هنگامی که یک ملت یا واحد بین‌المللی بتواند اهداف مادی و معنوی خویش را در سطح ملی و فراملی ضمن رعایت قوانین حاکم بر جامعه بین‌المللی به پیش برند آن را امنیت ملی می‌نامند. وزارت اطلاعات جمهوری ‌اسلامی ‌ایران به اختصار«واجا» نام یکی از وزارتخانه‌های جمهوری ‌اسلامی ‌ایران است که به مسائل امنیتی می‌پردازد و وظیفه‌ جمع‌آوری اطلاعات، حفاظت ‌اطلاعات و فعالیت‌های ضد‌اطلاعاتی در داخل و خارج ایران را بر عهده دارد. اعضای این وزارتخانه در ادبیات رسانه‌ای ایران با لقب «سربازان‌گمنام امام زمان (عج)» شناخته می‌شوند.
 
سربازان ‌‌گمنام، مجاهدانی خاموش‌اند که به خاطر حفظ امنیت ‌ملی و حفاظت میهن ‌اسلامی همواره در جنگ با ایادی استکبار در داخل کشورند و با این وجود حتی گاهی اوقات رنج‌ها و صدمات بسیاری متحمل می‌شوند تا وظایف اسلامی میهن خویش را به خوبی انجام دهند.
 
دشمنان اسلام با روش‌های مختلف از جمله کسب اطلاعات و اخبار و دست یازیدن به ترور و اعمال تخریبی سعی در ایجاد ناامنی و ترور خدمتگزاران نظام را دارند که به این وسیله امنیت ملی را خدشه‌دارکنند. مقابله با این تهدیدها لازمه هوشیاری و دقت سربازان گمنام امام زمان (عج) یعنی نیروهای اطلاعاتی و امنیتی کشور است.
 
با توجه به اینکه قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران میراث ماندگار امام راحل (ره) و ثمره خون‌های پاک شهیدان انقلاب اسلامی می‌باشد که بهترین الگوی مردم‌سالاری دینی را عرضه کرده است و لذا سربازان گمنام امام زمان (عج) همیشه ناظر بر اسلامیت نظام و استقلال کشور می‌باشند.
 
باید به خاطر پشتکار این خادمان فداکار ملت از آنان تقدیر و تشکر کرد و به آنان گفت: در سایه حق و در پناه امام زمان(عج) باشید.
ارسال نظرات