سردار کاظمینی خبر داد

آمادگی کامل قرارگاه شهید فهمیده برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

فرمانده قرارگاه شهید فهمیده گفت: امسال برای هر چه با شکوه برگزار شدن برنامه های بیست و هفتمین سالگرد امام خمینی تمهیدات لازم اندیشیده شده است.
کد خبر: ۸۶۸۴۵۱۷
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار کاظمینی در جلسه قرارگاه شهید فهمیده با موضوع برگزاری بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) که با حضور سرلشکر رحیم صفوی برگزار شد، با تشریح برنامه های امسال اظهار کرد: در حوزه های امنیتی انتظامی تمامی جوانب اندیشیده شده و به استانها نیز دستورالعملی ابلاغ شده و مسایل امنیتی تبیین شده است.

فرمانده قرارگاه شهید فهمیده با بیان اینگه برای هر چه با شکوه برگزار شدن برنامه های بیست و هفتمین سالگر امام خمینی تمهیدات لازم اندیشیده شده است، گفت: امسال ظرفیت پارکینگ پنج برابر شده است.

وی افزود: کمیته ستاد اجرایی این مراسم به عهده شهرداری تهران است که در ۱۳ پهنه با همکاری معاونت و سازمانهای تابع خدمات ارایه میدهند. همچنین 6 ایستگاه صلواتی با 300 غرفه بسته های فرهنگی با هدف نگاه به مسایل مختلف زندگی از جمله ارتباط با جوانان توزیع میکند.

سردار کاظمینی ادامه داد: امسال 2500 چشمه سرویس بهداشتی محیاست که در این باره تقریبا مشکلی نداریم.

فرمانده قرارگاه شهید فهمیده افزود: 4 هزار دستگاه اتوبوس امسال از سطح شهر تهران زائران را به حرم انتقال میدهند و همچنین مترو نیز در این موضوع مسافران را جابه جا میکند. همچین با همکاری سازمان بهشت زهرا (س) چادرهای برای استراحت زائران برادر و خواهر تعبیه شده است. در این جلسه مسولان کمیته های مختلف به ارایه گزارش پرداختند.

سردار کاظمینی گفت: نیروی انتظامی برای برگزاری این مراسم دو قرارگاه ویژه دارد یک قراگاه در شهر تهران و قراگاه روح الله در بخش آفتاب فعال است.

فرمانده قرارگاه شهید فهمیده ادامه داد: هفت بیمارستان صحرایی با 200 پزشک، 1600 پرستار و 450 دستگاه آمبولانس در حرم با همت بسیج جامعه پزشکی مستقر است.

وی با بیان اینکه بیمارستان‌های فیروز آبادی، لقمان و شهدای یافت آباد، بعث و بقیه الله نیز در آمادگی هستند، افزود: همچنین 100 تیم 5 نفره امداد و نجات هم در محوطه حرم آماده ارایه خدمات هستند.

ارسال نظرات